KJ minta akar umbi bersuara perbetul keadaan

KJ minta akar umbi bersuara perbetul keadaan
pemimpin dan ahli parti perlu sama-sama bermuhasabah
dengan pandangan semua pihak adalah cara terbaik mengatasi masalah dihadapi UMNO.

Ahli akar umbi UMNO diminta menggunakan peluang sepanjang mesyuarat perwakilan bahagian yang berlangsung untuk membantu menyelesaikan krisis keyakinan rakyat yang dihadapi parti itu.

Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin, berkata dalam keadaan kritikal sekarang, pemimpin dan ahli parti perlu sama-sama bermuhasabah dengan pandangan semua pihak adalah cara terbaik mengatasi masalah dihadapi sekarang.

“Gunakanlah pentas dan peluang sepanjang mesyuarat perwakilan sekarang untuk sama-sama membantu parti menyelesaikan krisis sekarang dengan cara dan pendekatan berhemah,” katanya yang dipetik daripada Berita Harian Online.

Dalam ucapannya ketika merasmikan Mesyuarat Perwakilan Wanita, Pemuda dan Puteri UMNO Bahagian Lumut pada malam Sabtu, dia menjelaskan sejak penubuhannya hingga sekarang kekuatan UMNO terletak kepada komitmen ditunjukkan oleh ahli akar umbinya.

Katanya kumpulan berkenaan mempunyai peranan besar bagi memastikan kelangsungan UMNO.

“Jika ahli akar umbi masih buat tidak peduli, saya bimbang kegusaran rakyat sekarang akan bertukar kepada kemarahan dan ia boleh berubah kepada penolakan terhadap UMNO dan seterusnya menjadi sebab kepada kekalahan kita pada pilihan raya akan datang,” katanya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers