Pemimpin ‘belot’ jumpa Najib

Pemimpin ‘belot’ jumpa Najib
Zahid menakwa Ahli Parlimen BN telah dibeli untuk menandatangani Aku Janji

Pemimpin UMNO yang dikaitkan cuba bergabung dengan anggota Parlimen pembangkang untuk menggulingkan kerajaan, akan bertemu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada petang Ahad.

Ia disahkan Naib Presiden UMNO Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.

“Maklumat yang saya dapat ini sahih, bukan maklumat tepi jalan dan maklumat ini saya peroleh daripada orang yang hadir mesyuarat itu sendiri.

“Kalau saya tak timbulkan perkara ini daripada sekarang, mungkin lebih ramai ahli-Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) telah dibeli dengan penandatanganan Aku Janji itu,” katanya yang dipetik daripada Mstar Online.

Zahid mendakwa pertemuan diadakan setelah pemimpin berkenaan sedar kesilapan yang dilakukan.

Beliau berkata demikian ketika merasmikan mesyuarat perwakilan Umno Bahagian Tampin, Negeri Sembilan.

Pada Sabtu, Zahid mendedahkan wujudnya konspirasi termasuk daripada Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) dan UMNO yang menandatangani Aku Janji untuk jatuhkan Najib.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers