Mizz Nina Hanya Akan Menyanyi Di Hadapan Wanita Sahaja

Mizz Nina Hanya Akan Menyanyi Di Hadapan Wanita Sahaja

Mizz Nina Hanya Akan Menyanyi Di Hadapan Wanita Sahaja

Mizz Nina telah membuat keputusan untuk mengadakan persembahan nyanyian hanya di hadapan penonton wanita sahaja.

Mizz Nina atau nama sebenarnya Shazrina Azman, memutuskan perkara itu selepas kembalinya dari mengerjakan ibadah haji pada November lalu.

Isteri kepada vokalis kumpulan Hujan itu turut menambah, keputusan untuk tidak melibatkan penonton lelaki ketika mengadakan persembahan dibuat atas kesedaran sendiri.

“Saya akan menyanyi di hadapan penonton wanita saja. Keputusan itu saya buat selepas berhijrah.

“Suami menyokong keputusan saya. Saya tidak menyesal meninggalkan bidang muzik kerana sudah puas mengecapinya.

“Alhamdulillah, saya selesa dengan kehidupan saya, perubahan saya. Keputusan yang dibuat adalah dari hati, tiada siapa yang memaksa.

“Kini, saya ingin memberikan perhatian kepada butik dan juga syarikat produksi yang ditubuhkan sejak setahun lalu,” katanya baru-baru ini.

Selain itu, Mizz Nina tidak menafikan bahawa tawaran nyanyian (kepada umum) masih ada namun dia menolaknya dengan baik.

Mizz Nina kini sibuk menguruskan perniagaan pakaian Muslimah selain bakal menerbitkan sebuah rancangan TV untuk kanak-kanak.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers