MLM2013: TIADA PENYINGKIRAN, LIMA BERAKSI DI FINAL

MLM2013: TIADA PENYINGKIRAN, LIMA BERAKSI DI FINAL

MLM2013: TIADA PENYINGKIRAN, LIMA BERAKSI DI FINAL

Gelanggang akhir Maharaja Lawak Mega 2013 (MLM2013) yang akan berlangsung pada minggu hadapan bakal menyaksikan pertandingan lima penjuru apabila kesemua peserta yang beraksi di peringkat separuh akhir MLM2013 malam tadi layak ke final.

Pengumuman menggembirakan itu telah dibuat oleh hos MLM2013, Dato` AC Mizal di penghujung rancangan Gelanggang MLM2013 minggu ke-12 yang berlangsung dari Stadium Bandaraya Johor Bahru, malam tadi.

Ini bermakna Jambu, Sepahtu, Bocey, Shiro dan satu-satunya peserta solo, Nabil, layak beraksi di pentas akhir MLM2013 yang akan berlangsung minggu hadapan.

Terdahulu, pentas minggu ke-12 MLM2013 telah dibuka dengan setiap peserta harus membuat dua persembahan dengan dua tema berbeza.

Untuk pusingan pertama, peserta harus membuat persembahan berdasarkan tema `Zaman Kolej` manakala untuk pusingan kedua, peserta harus membuat persembahan bersama artis jemputan yang telah tampil untuk membuat penampilan istimewa dengan setiap peserta.

Aktor Hairul Azreen tampil untuk membantu persembahan Bocey. Vokalis kumpulang Wings, Awie pula bergandingan dengan Shiro. Pelawak Abby Yus muncul bersama dengan Sepahtu. Gangster besar dari filem KL Gangster 2, Dato` Rosyam Nor ataupun wataknya Tailong membuat kemunculan dalam persembahan Jambu dan Harith Iskandar pula tampil bersama Nabil.

Datuk Yusof Haslam, Luna Maya, Sheikh Haikel dan Nora Danish terus tampil sebagai juri tetap untuk MLM2013 musim kali ini.

Teruskan melayari www.astrogempak.com.my/maharajalawakmega untuk mengetahui perkembangan MLM2013 pada minggu hadapan.

Juara Maharaja Lawak Mega 2013 akan membawa pulang hadiah lumayan berupa wang tunai sebanyak RM500,000 manakala tempat kedua dan ketiga masing-masing membawa pulang wang tunai RM250,000 dan RM150,000.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers