Anuar Zain Artis Termahal, Tiket Bernilai Ribuan Ringgit

Anuar Zain Artis Termahal, Tiket Bernilai Ribuan Ringgit

Anuar Zain Artis Termahal, Tiket Bernilai Ribuan Ringgit

Tiket Minggu Setiausaha pertama kali anjuran penyanyi, Anuar Zain yang bakal berlangsung di Hotel One World pada 8 April depan mencecah hingga ribuan ringgit.

Tiket Minggu Setiausahanya yang bertajuk Terindah…. Anuar Zain itu dijual bermula dari RM480 sehingga RM1380 untuk seorang penonton.

Anuar Zain akui tiket bernilai RM1380 merupakan harga termahal untuk seorang pembeli bagi sebuah persembahannya, namun dia yakin ianya berpatutan dengan nilai pengalamannya sebagai seorang artis serta persembahan yang akan diberikan nanti.

"Saya akui ini antara yang termahal sepanjang karier saya sebagai seorang penyanyi tetapi saya rasa dengan pengalaman yang saya ada saya rasa saya ianya berpatutan.

"Mahal atau tidak bukan persoalannya kerana saya rasa setiap orang itu berhak untuk meletakan diri mereka di mana dia rasa bersesuaian dan based juga dari pengalaman yang ada.

"Terindah… Anuar Zain adalah hadiah ikhlas dari saya kepada mereka yang hadir. Saya amat bersyukur dengan sokongan yang saya terima selama ini. Saya berharap agar anda dapat bersama sama pada hari itu," katanya kepada murai.com.my di sidang media pengumuman persembahan Minggu Setiausaha tersebut di Restoran Bijan, semalam.

Hanya 8 meja sahaja akan diperuntukan untuk tiket VIP yang bernilai RM1380 tersebut.

Mengulas mengenai persembahannya nanti, Anuar Zain berkata dia akan memberikan persembahan yang akan menjadi kenangan dan dapat membahagiakan penonton yang hadir.

"Persembahan saya nanti lebih intimasi dan banyak kejutan istimewa yang kami rancangkan.

"Memandangkan ianya idea dan anjuran syarikat saya sendiri jadi saya akan rasa bertangungjawab untuk membahagiakan pada semua yang hadir nanti.

"Penonton yang membeli tiket VIP akan mendapat backstage pass dan diberikan door gift yang lebih dari penonton biasa kerana mereka akan berada di hadapan sekali,"jelasnya lagi.

Anuar Zain bakal mempersembahkan 7 hingga 8 buah lagi di persembahan Minggu Setiausaha itu yang bakal berdurasi selama 45 minit.

Tiket akan berada di pasaran pada 7 Februari melalui TicketCharge, www.ticketcharge.com.my dan agen tiket rasmi. Jualan meja VIP boleh didapati terus dari Anuar Zain Network.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers