Rolling Stones melanda NY untuk persembahan ulang tahun ke-50

NEW YORK (AP) - "Masa menunggu Tiada Satu," Rolling Stones menyanyikan pada tahun 1974, tetapi akhir-akhir ini ia seolah-olah seperti kuartet yang kelabu sememangnya mempunyai beberapa jenis pengecualian daripada kerosakan masa.

Pada usia purata tahun 68-campur, rocker British adalah jelas dalam membanteras bentuk, membunyikan yang ketat, fokus dan benar-benar bersedia untuk perhatian pada sepasang yang diterima rapturously konsert di London bulan lepas.

Pada hari Sabtu, Mick Jagger, Keith Richards, Ronnie Wood dan Charlie Watts melanda New York untuk pertama tiga AS menunjukkan pada "50 dan Mengira" mini-tour, menandakan sukar dibayangkan setengah abad sejak band ini mula-mula bermain di jenama unik rock blues-diwarnai.

Rolling Stones melanda NY untuk persembahan ulang tahun ke-50


Dan tiga menunjukkan - Sabtu di baru Barclays Pusat di Brooklyn, maka dua di Newark, NJ, pada Dec 13 dan 15 - tidak hanya tarikh yang besar dalam agenda. Minggu depan Stones menyertai sungguh siapa yang royalti rock British dan AS superstar di blockbuster 12-12-12 manfaat konsert Sandy di Madison Square Garden. Turut dijadualkan untuk melaksanakan: Paul McCartney, Siapa, Eric Clapton, Bruce Springsteen & The E Street Band, Alicia Keys, Kanye West, Eddie Vedder, Billy Joel, Roger Waters dan Chris Martin.

Tiga Stones 'AS menunjukkan berjanji untuk mempunyai tetamu khas mereka sendiri, terlalu. Mary J. Blige akan di gig Brooklyn, serta gitar Gary Clark Jr, band ini telah mengumumkan. (Blige dilakukan membakar "Gimme Shelter" dengan Jagger frontman di London.) Khabar angin berpusar nama-nama besar di acara Dec 15, yang juga akan pay-per-view.

Dalam keadaan tergesa-gesa aktiviti ulang tahun, band ini juga mengeluarkan himpunan hits bulan lepas dengan dua buah lagu baru, "Durjana dan Kemelesetan" dan "One Shot More," dan HBO ditayangkan dokumentari baru pada tahun-tahun formatif mereka, "crossfire Taufan."

Stones ditubuhkan di London pada tahun 1962 untuk bermain Chicago blues, yang diketuai pada masa itu oleh Allahyarham Brian Jones dan pemain piano Ian Stewart, bersama-sama dengan Jagger dan Richards, yang akan bertemu di platform kereta api tahun sebelumnya. Bass Rang Undang-Undang Wyman dan drummer Charlie Watts penambahan cepat.

Wyman, yang meninggalkan band ini pada tahun 1992, adalah tetamu di London menunjukkan bulan lepas, seperti Mick Taylor, disambut bekas Batu gitar yang ditinggalkan pada tahun 1974 - akan digantikan oleh Kayu, Batu terbaru dan remaja di 65.

Soalan-soalan yang tidak dapat dielakkan telah berpusar tentang langkah seterusnya untuk Stones: lain pelancongan global yang besar, pada skala satu terakhir mereka, "A Bang Besar," yang diperolehi lebih daripada $ 550 juta antara 2005 dan 2007? Sesuatu yang agak kecil? Atau adakah mini pelancongan ini, dalam kata-kata lagu baru mereka, benar-benar "One Shot Terakhir"?

Batu tidak akan berkata. Tetapi dalam temu bual bulan lalu, mereka membuat jelas mereka merasakan ulang tahun ke-50 adalah sesuatu yang hendaklah ditandakan.

"Saya fikir ia akan menjadi jenis keras hati untuk tidak melakukan sesuatu," Jagger memberitahu The Associated Press. "Jika tidak, BBC akan mempunyai dilakukan sebuah filem yang agak membosankan tentang Rolling Stones."

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers