Konsert Jamal Abdillah meriahkan TMT 2013

Konsert Jamal Abdillah meriahkan TMT 2013
Jamal Abdillah

Konsert Jamal Abdillah meriahkan TMT 2013


DALAM  usaha memeriahkan lagi Tahun Melawat Terengganu (TMT 2013), Hotel Permai Inn, milik kerajaan negeri di bawah Terengganu Incorporated (TI) di Jalan Sultan Mahmud di sini akan menganjurkan sebuah konsert dengan menampilkan artis terkenal, Jamal Abdillah pada 4 Oktober ini.
   
Pengurus besarnya Azman Ali berkata ia adalah antara usaha pengurusan hotel bagi mewarnai sambutan TMT 2013 kerana gandingan Jamal bersama penyanyi kelahiran Terengganu, Saleem serta Nas Adila dan Elias Shah dijangka mampu menarik 800 peminat hiburan di Pantai Timur ke konsert itu.
   
"Ia juga sebagai mengisi kekosongan dari aspek hiburan dalam sektor perhotelan di Terengganu dan Hotel Permai berharap konsert ini mampu memberi kepuasan kepada peminat hiburan di negeri ini," katanya kepada pemberita dalam sidang media konsert itu di Terengganu yang turut dihadiri Jamal.
   
Pengunjung ke konsert itu juga akan diberi sedikit snek dan minuman sebagai tanda penghargaan pihak hotel.   
   
Mengulas mengenai prestasi perniagaan hotel itu, Azman berkata kadar tempahan bilik meningkat kira-kira 20 peratus berbanding tahun lepas berikutan penyertaan hotel itu dalam beberapa penganjuran program pelancongan berskala besar pada tahun ini.

"Pada 15 September ini, kami terlibat dengan Terengganu Century Ride yang menyasarkan penyertaan 650 peminat basikal dari seluruh negara dan pada 4 Oktober pula konsert Jamal bakal menyusul.
   
"Kami berbangga dapat bekerjasama dengan banyak program pelancongan dan ini kerana secara tidak langsung memberi impak positif terhadap tempahan bilik serta restoran," katanya.
   
Hotel bertaraf tiga bintang itu adalah satu daripada destinasi penginapan ternama pilihan pengunjung dari dalam dan luar negeri yang menawarkan pelbagai pakej istimewa di negeri ini dan pernah memenangi anugerah kecemerlangan dalam perkhidmatan hotel dua penggal berturut-turut di bawah kategori 3-Bintang bagi 1996/1997 dan 1998/1999.  - Bernama

Comments

  1. Wahhhh...abg jamal dtg terengganu tu...kikikii...apa khbar is...lama tk dgr cite...nie lan dtg tnye sambarsambil menabung tuk is tauuuuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa brother jamal pegi Terengganu daaa, yup Lan hahaha Lan ja yang ilang nie is ari2 jalan cuma 2-3 hari nie je bz sikit.

      Delete
  2. ila pun suka lagu2 Jamal Abdillah ni..best =)

    p/s: Samsung 2 ketul untuk is =)

    ReplyDelete
  3. lagu jamal abdillah evergreen. Done menabung friso gold satu! (^_^)

    ReplyDelete
  4. Jamal dari dulu sampai sekarang tetap ramai peminat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup is memang salah satu peminatnya hehehehe :):):):):)

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers