Lakonan Bersinar cahaya baru pada Kisah Klasik Krismas

CHARLESTON, W.Va. - "Shadows of Love: A Story Krismas" termasuk pencahayaan khas, muzik dan riwayat dalam permainan yang membentangkan mesej musim dalam cara yang berbeza.

Wah Ron McClung, paderi kanan Mount Vernon Baptist Church, menulis bermain kira-kira 10 tahun lalu dan sejak itu telah dibentangkan kira-kira 30 kali dalam pelbagai gereja.

McClung, yang juga menulis versi Easter bermain, mencipta pengeluaran untuk membentangkan mesej abadi dalam cara-cara baru.

"Saya sentiasa suka drama," kata McClung, yang telah ditulis memainkan pelbagai dan jumlah besar sejak beberapa tahun lalu.

Lakonan Bersinar cahaya baru pada Kisah Klasik Krismas


McClung, 54, menjadi pastor Mount Vernon pada bulan November 2011. Beliau berkelulusan ijazah sarjana muda dari Marshall University dan sarjana ketuhanan dari Southwestern Baptist Theological Seminary. Dia dan isterinya, Sharon, mempunyai tiga anak dan seorang cucu.

Menunjukkan akan datang akan menjadi percuma dan terbuka kepada orang ramai.

"Kami mahu menjadikan ia hadiah kepada penduduk di Krismas," katanya.

"Shadows of Love: A Story Krismas" bermula dengan penciptaan dan termasuk sembilan tabir. Penonton akan mendengar tentang kisah cinta Yusuf dan Mary serta lawatan oleh malaikat sebagai cerita yang membawa kepada kelahiran Nabi Isa dibentangkan.

Penghibur akan di sebalik skrin 9 kaki tinggi dan 24 kaki lebar dengan lampu khas yang digunakan untuk mencipta bayang-bayang yang sesuai untuk memenuhi riwayat cerita. Acara ini juga kuat dalam muzik dengan lagu-lagu seperti "Mary Adakah Anda Tahu," "Allah Keajaiban," Nafas Syurga, "" Lullaby Yusuf, "dan" penyelamat saya. "

Termasuk pelakon, koir, dan krew lampu, kira-kira 30 orang akan hadir menunjukkan.

McClung percaya pengeluaran satu jam akan merayu kepada semua peringkat umur.

Empat menunjukkan dirancang tahun ini di tiga lokasi.

Menunjukkan pertama ditetapkan selama 7 petang 19 Dis di Judson Baptist Church, 1400 Bil Creek Road di Winfield. Nombor telefon adalah 304-755-2637.

Pengeluaran akan berada di Mount Vernon Baptist, 2150 Mount Vernon Road di Hurricane, 7 pm disember 22 dan 11 pagi DISEMBER 23 Bilangan gereja telefon 304-757-9110.

Menunjukkan akhir ditetapkan untuk 06:30 23 disember di Main Street Baptist, 1100 Main St di Point Pleasant. Nombor telefon adalah 304-675-4061.

"Ia banyak keseronokan," McClung katanya. "Ia adalah satu cara untuk orang ramai untuk melihat kisah Yesus dalam cara yang mereka tidak pernah melihat sebelum ini."

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi McClung di 304-757-9110.

Hubungi penulis Charlotte Ferrell Smith di charlo ... @ dailymail.com atau 304-348-1246.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers