Hakim membatalkan tempoh percubaan Lindsay Lohan

LOS ANGELES - Seorang hakim dibatalkan tempoh percubaan Lindsay Lohan pada Rabu dan dijadualkan pendengaran yang boleh menyebabkan masa penjara yang lebih untuk menonton rapat "Liz dan Dick" bintang.

Pemerintah di Los Angeles datang sebagai pelakon 26-year-old - yang tidak hadir di mahkamah - menghadapi tuduhan perbuatan kurang baik memandu melulu, berbohong kepada pegawai polis dan menghalang seseorang pegawai daripada menjalankan tugas selepas kemalangan di mana Porsche dihempas ke belakang trak sampah pada bulan Jun.

Hakim membatalkan tempoh percubaan Lindsay Lohan


Lohan memberitahu polis di Santa Monica bahawa pembantu beliau telah memandu, tetapi detektif kini percaya pelakon itu adalah belakang roda kerana dia menuju ke set filem.

Lohan adalah pada tempoh percubaan pada masa itu selepas sebelum ini yang disabitkan kecurian perbuatan kurang baik kalung dan dua DUI caj.

Satu pendengaran pelanggaran tempoh percubaan telah ditetapkan untuk 15 januari. Seorang hakim boleh hukuman pelakon sehingga 245 hari dalam penjara selepas kes Santa Monica diselesaikan.

Lohan tidak dikehendaki untuk hadir di mahkamah Rabu.

Lohan juga menghadapi caj perbuatan kurang baik serangan di New York selepas seorang wanita mendakwa dia telah dipukul oleh pelakon di kelab malam.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers