Rapper sudah bersiap sedia untuk kehidupan berkeluarga

ATLANTA - Rapper Wiz Khalifa berkata persediaan untuk menjadi seorang bapa dan suami yang pertama kali telah membantu meletakkan dia dalam keadaan muzik yang lebih matang fikiran.

Tetapi itu tidak bermakna Khalifa akan menahan diri dari merokok rumpai beliau, rock seperti bintang-cara.

"Saya pada satu titik yang berbeza dalam hidup saya," kata Khalifa, yang mahasiswa tingkat kedua album, "ONIFC," memulakan kerjaya di No 2 pada album 200 Billboard carta minggu ini dengan 141,000 salinan dijual, menurut Nielsen Scan.

"Saya hanya mahu untuk mengatakan perkara-perkara yang sedikit berbeza dan meluahkan diri pada tahap yang lain pada album," katanya lagi. "Saya mempunyai tanggungjawab baru, tetapi saya sentiasa akan asap rumpai dan menikmati diri. Anak saya akan suka saya untuk sebab-sebab yang sama orang lain lakukan. Saya tidak hanya akan bertukar menjadi kentut beberapa lama."

Rapper sudah bersiap sedia untuk kehidupan berkeluarga


Bagi Khalifa 25-year-old, kehidupan baru sahaja bermula. Dia dan tunang beliau, Amber Rose, yang berada dalam trimester ketiga kehamilan, dijangka untuk berkahwin di mahkamah dalam beberapa minggu.

Khalifa berkata beliau dan Rose - bekas teman wanita Kanye West - mahu berkahwin sebelum kelahiran anak lelaki mereka. Beliau berkata mereka akan mengadakan upacara perkahwinan tradisional kemudian dengan keluarga dan rakan-rakan.

"Ada banyak keseronokan berlaku," rapper berasaskan Pittsburg berkata. "Saya hanya bekerja di luar (punggung) saya dan cuba untuk menjadi yang lebih baik setiap hari. Saya hanya cuba untuk bergerak ke hadapan secara semula jadi."

Rose, model dan penyanyi rap, muncul pada album baru Khalifa. Ia juga mempunyai Pharrell, 2 Chainz dan Weeknd, yang muncul pada single semasa "Ingat Anda." Single pertama, "Kerja keras, Play Hard," adalah platinum Top 20 melanda.

Walaupun album akhirnya keluar, Khalifa dan rekod label, Atlantic Records, pada mulanya berjuang atas proses kreatif untuk "ONIFC," yang bermaksud "Hanya N perkataan dalam Kelas Pertama."

Beliau berkata label beliau mahu dia memberi tumpuan kepada menghasilkan hits besar, sama dengan jem kehadiran beliau "Hitam dan Kuning," yang meroket ke atas carta dan membantu album sebelumnya, "Rolling Kertas," menjual hampir 200,000 salinan dalam minggu pertama tahun lepas dan akhirnya mencapai status emas.

Khalifa merasakan sebaliknya, berkata terdapat kekurangan komunikasi antara dirinya dan eksekutif label.

"Saya kurang mempunyai kebebasan untuk menjadi kreatif, tetapi ia adalah semua tentang komunikasi," katanya. "Perniagaan-bijak, rakyat mahu untuk membandingkan. Itu perkara utama yang anda perlu untuk mendapatkan lebih."

Khalifa panggilan pengalaman ujian.

"Anda sama ada akan membiarkan ia memusnahkan anda, menjadi lebih besar daripada anda atau anda menjadi lebih besar daripada itu," katanya. "Anda perlu pergi melalui konflik dan perbezaan pendapat. Anda tidak boleh ditutup. Anda perlu benar-benar menjadi tentang perniagaan anda, wang anda. Jika anda berhenti, label tidak. Mereka akan terus pergi dan membuat wang. Anda lakukan, juga. "

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers