Muzik royalti Rock NYC dalam manfaatkan konsert Sandy

NEW YORK - Muzik dan royalti komedi melanda nada ingkar dalam konsert faedah untuk mangsa Superstorm Sandy pada Rabu, meminta untuk membantu untuk membina semula kawasan metropolitan New York kebanyakan mereka tahu juga.

Dijual keluar Madison Square Garden menunjukkan televisyen, distrim talian dan disiarkan di radio di seluruh dunia. Pengeluar berkata sehingga 2 bilion orang boleh mengalami konsert live.

"Apabila anda hendak pergi untuk belajar," komik dan New Jersey asli Jon Stewart berkata. "Anda boleh membuang apa-apa pada kita-pengganas, ribut taufan. Anda boleh mengambil soda gergasi kita. Ia tidak kisah. Kami kembali kuat setiap masa."

Muzik royalti Rock NYC dalam manfaatkan konsert Sandy



Jersey pantai wira Bruce Springsteen menetapkan nada gemuruh, membuka konsert dengan "Tanah Harapan dan Impian" dan "menyerang Ball." Beliau ditangani proses membina semula dalam memperkenalkan lagu "My City Ruins," sambil menegaskan bahawa ia telah ditulis mengenai penurunan Asbury Park, NJ, sebelum kebangkitan yang bandar sepanjang dekad yang lalu. Apa yang dibuat Jersey pantai khas adalah keterangkuman, tempat di mana orang semua pendapatan dan latar belakang dapat mencari tempat, katanya.

"Saya berdoa bahawa ciri-ciri yang kekal sepanjang pantai Jersey kerana itulah apa yang menjadikan ia istimewa," Springsteen katanya.

Dia bercampur ayat "Girl Jersey" Tom menunggu 'ke dalam lagu sebelum memanggil New Jersey jiran Jon Bon Jovi untuk menyertai beliau dalam meriah "Born to Run." Springsteen kemudian kembali memihak dengan menyertai Bon Jovi pada "Siapa Kata Anda tidak Pergi Rumah."

Adam Sandler mendengarkan kembali kepada "Saturday Night Live" beliau hari dengan menulis semula yang mencarut sering dinyanyikan "Hallelujah" bahawa komposer Leonard Cohen tidak akan bermimpi. Korus ditulis semula berkata, "Sandy, skru ya, kita akan mendapat melalui ya, kerana kami Yawkers Baru."

Barisan muzik telah banyak wajaran ke arah rock klasik, yang mempunyai jenis peminat mampu menunjukkan yang harga tiket antara daripada $ 150 hingga $ 2,500. Walaupun dengan harga mereka, orang dengan tiket telah menawarkan mereka untuk lebih pada laman broker seperti StubHub, satu cubaan di pencatutan yang pengeluar fumed adalah "keji."

"Ini telah mendapat menjadi koleksi terbesar pemuzik lama Bahasa Inggeris yang pernah dipasang di Madison Square Garden," Rolling Stones jumpelang Mick Jagger berkata. "Jika hujan di London, anda telah mendapat untuk datang dan membantu kami."

Dalam berjuang trim untuk siri konsert ulang tahun ke-50 di kawasan New York, Batu mengoyakkan melalui "Anda telah Got Me Rockin" dan "Melompat Jack Flash" sebelum menewaskan retrea cepat t-mungkin tidak dgn kasar akan datang mereka sendiri Bayar- menunjukkan Per-View.

Siapa yang terjalin Sandy kepada set mereka, menunjukkan gambar kemusnahan ribut pada skrin video semasa "Pinball Wizard." Pete Townshend membuat semakan cepat kepada lirik "Baba O'Riley," mengubah "gurun remaja" "gurun Sandy."

New York asli Alicia Keys meminta penonton untuk memegang telefon bimbit mereka yang tinggi untuk lagu beliau, "Tiada Satu," mencetuskan laut cahaya yang adalah versi moden memegang pemetik api generasi awal di udara. "Kami suka anda," Kekunci berkata, "dan kita akan membuat ia melalui ini."

Eric Clapton dihidupkan dari akustik gitar elektrik dan menyanyikan "Tiada siapa Hati Anda Apabila Anda Down dan Out" dan "Crossroads." New York adalah latar belakang untuk tragedi peribadi Clapton, apabila anak muda beliau meninggal dunia selepas jatuh keluar tingkap.

Roger Waters memainkan satu set rock Pink Floyd Spacey, disertai oleh Eddie Vedder "Selesa Kebas." Waters melekat muzik dan meninggalkan mengumpul dana untuk orang lain.

Dijual keluar "12-12-12" konsert sedang ditunjukkan di 37 stesen televisyen di Amerika Syarikat dan lebih daripada 200 orang lain di seluruh dunia. Ia adalah distrim pada 30 laman web, termasuk YouTube dan Yahoo, dan dimainkan di stesen radio. Teater, termasuk 27 di rantau New York dan berpuluh-puluh lebih di tempat lain, telah menunjukkan secara langsung.

Kutipan daripada persembahan akan diedarkan melalui Yayasan Robin Hood. Lebih daripada $ 30 juta telah diperoleh melalui jualan tiket sahaja.

Penghibur konsert Lain memasukkan Long Islander Billy Joel ("New Negeri York Fikiran.") Malah McCartney Liverpool Paul mempunyai sebuah pejabat York Baru, Hamptons rumah dan isteri, Nancy Shevell, yang menghabiskan satu dekad pada lembaga agensi yang mengendalikan sistem transit awam di New York.

Konsert itu datang sehari selepas kematian sitar master Ravi Shankar, pelaku pada tahun 1971 "Konsert untuk Bangladesh" dianggap datuk faedah muzik. Konsert yang juga berada di Madison Square Garden.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers