B.E Taylor kekal merendah diri walaupun berjaya

Jika anda pergi

Apa: B.E Taylor konsert

Apabila: 19:30 Isnin

Di mana: Clay Center

Tiket: $ 28 hingga $ 58

Info: www.theclaycenter.org atau 304-541-0395

CHARLESTON, W.Va. - Hang sekitar selepas konsert malam Isnin di Pusat Tanah Liat, dan BE Taylor menjanjikan dia akan mendapatkan sekitar untuk mengatakan hello.

Ia adalah satu janji dia membuat setiap selepas konsert, tinggal sehingga dia telah digoncang tangan terakhir.

Selepas 17 tahun melaksanakan Krismas pelancongan tahunan beliau, Taylor berkata beliau cuba untuk ingat bagaimana menghargai dia adalah tahun yang sangat pertama, apabila joki cakera Wheeling diumumkan pada udara bahawa Taylor akan melaksanakan di Oglebay Park - dan kemudian Taylor memberitahu apa yang dia akan lakukan .

B.E Taylor kekal merendah diri walaupun berjaya

B.E Taylor kekal merendah diri walaupun berjaya


Pemuzik Pennsylvania dilahirkan terkejut bahawa 500 orang memenuhi auditorium di sana dan banyak lagi terpaksa berpaling. Pada tahun berikutnya, beliau ditempah Capitol City Music Hall dan dijual keluar kerusi 2500.



"Dan selebihnya adalah sejarah, sebagaimana yang mereka katakan," kata Taylor.

Melalui semua itu - konsert, tiga CD Krismas dan musim tur yang berterusan pada masa yang lain tahun, Taylor berkata dia mengingatkan dirinya bahawa kejayaan beliau terhutang kepada orang yang suka mendengar dia menyanyi.

"Setiap menunjukkan adalah salah satu yang paling penting," katanya. "Ia semua tentang orang-orang di kerusi. Saya di atas pentas dan lampu membuat ia kelihatan lebih glamor, tetapi saya hanya Bill nyanyian Taylor. Itulah realitinya."

Isnin malam, Taylor akan membawa keluar banyak Krismas kegemaran, tetapi mengharapkan untuk mendengar pilihan dari CD barunya. Yang satu ini amat menyeronokkan kerana Taylor menggunakan peralatan rakaman audio dia "diwarisi" dari anak pemuzik, graduan Berklee College of Music.

"Saya mula kerunsingan sekitar dengan ia - saya lakukan semua vokal dan latar belakang dan untuk kali pertama, saya lakukan semua di studio saya di rumah," kata Taylor.

Lagu-lagu adalah gabungan sekular dan agama dan, seperti biasa, menanggung cap pengaturan Taylor.

Isterinya, Veronica, mencadangkan "Saya Wonder kerana saya Wonder," sebagai contoh, dan Taylor memberikan ia twist kalipso.

Taylor mengimbas kembali penyayang versi Nat King Cole "caroling, caroling," yang juga dimasukkan.

"Saya hanya ditafsirkan dan 'Taylorized' semua vokal," katanya.

Taylor berkata Krismas kepadanya adalah kisah kanak-kanak Kristus, dan semasa dia juga suka keajaiban Santa, beliau tidak lari dari tema Kristian.

"Saya mendapat dua jenis e-mel daripada orang," katanya. "Salah satunya adalah, 'Terima kasih untuk melakukan pertunjukan kita boleh menikmati sebagai sebuah keluarga,' dan kedua saya mendapat adalah, 'Terima kasih untuk menjaga Kristus dalam Krismas.' "

Hubungi penulis Monica Orosz pada isn. ... @ Dailymail.com atau 304-348-4830.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers