Taufik Batisah Ingin Timang 3 Orang Anak

Taufik Batisah Ingin Timang 3 Orang Anak


KUALA LUMPUR, 6 APRIL 2015: Penyanyi Singapura Taufik Batisah merancang ingin menimang 3 orang cahaya mata bersama isterinya tercinta Sheena atau nama sebenar Nursheehana Akbal Ahmad.

Namun isterinya pula hanya bersetuju untuk 2 orang sahaja dan bakal terbang eropah untuk sesi bulan madu.

Taufik Batisah Ingin Timang 3 Orang Anak


“Sheena seorang yang cantik dari segi luaran dan dalaman, kecantikan yang dimiliki itu adalah bonus yang penting adalah hati budi.

“Isteri saya juga seorang yang penyayang  dan menghormati ibu saya. Dia juga seorang yang penyabar serta memahami karier saya sebagai seorang penyanyi, “ katanya kepada Mediacorp Suria.

Dalam pada itu, Taufik turut membuat pengakuan suara latar untuk lagu ‘Awak Kat Mana’ adalah isterinya dan tidak menyangka ia menjadi viral di Singapura mahupun Malaysia.

“Suara latar itu memang suara Sheena, masa saya melamar dia juga saya menyanyikan lagu Inggeris di dalam kereta, jadi lagu lamaran saya itu turut didendangkan di majlis perkahwinan saya,” ujarnya.

Taufik dan Sheena selamat diijabkabul pada 4 April lalu pada jam 10.45 pagi dengan mas kahwin bernilai SGD 500 (RM 1,250).

Sheena merupakan gadis berdarah kacukan Pakistan menerima 3 dulang hantaran berbalas 3. Perkahwinan menerima reaksi yang positif daripada para peminat.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers