Giring Nidji Bilang Nora Danish Cewek Yang Cute

Giring Nidji Bilang Nora Danish Cewek Yang Cute


Giring Nidji bilang Nora Danish cewek yang cute lebih-lebih lagi selepas menyaksikan aksi gwiyominya dalam lama sosial media, Youtube

KUALA LUMPUR, 31 JULAI 2014: Nampaknya bukan rakyat Malaysia saja yang tertarik dengan kecomelan Nora Danish, malah vokalis Nidji iaitu Giring pun ikut tertarik sama, lebih-lebih lagi selepas menyaksikan aksi gwiyominya dalam lama sosial media, Youtube. 

"Asyik ya...dan bagi aku Nora Danish itu cute bangat. Dan setelah bertemu dengan Nora Danish dalam program MeleTOP, ternyata dia seorang yang friendly. Aku dengan teman-teman Nidji yang lain sangat senang mengenali Nora Danish," kata Giring yang leka menyaksikan video Gwiyomi Nora Danish itu dari awal hingga akhir. 

Giring Nidji Bilang Nora Danish Cewek Yang Cute


Dalam waktu yang sama, Giring turut bertanyakan perkembangan kerjaya seni Nora Danish di Malaysia, termasuklah status popularitinya. 

"Nora Danish itu popular bangatkan? Aku sudah 'follow'  akaun Twitternya. Begitu dengan akaun Twitter, Amy Search serta Hanis Zalikha. 

"Namun, Nora Danish ternyata punya follower yang besar. Setelah mengikuti perkembangan dirinya di Twitter, aku itu seperti sudah tahu segalanya tentang dia kerana dia sering berkongsi apa saja di dalam akaun Twittenya. 

"Dulu aku juga begitu. Sering share semua hal sama fans. Tapi, sekarang tidak lagi. Aku hanya share hal-hal yang tertentu saja di Twitter kerana mahu tumpukan masa buat isteri dan anak. 

Selain Nora Danish, Amy Search dan Hanis Zalikha, Nidji juga turut mengikuti Wak Doyok di Twitter kerana menggemari stail dan fesyen yang ditampilkan selebriti laman sosial media tersebut. 

Giring dan Nidji sebelum ini telah berkunjung ke Malaysia bagi menjayakan pelancaran album terbaru mereka berjudul King of Soundtrack yang memuatkan lagu-lagu OST hit tema filem Indonesia. 

Antara runut bunyi yang dimuatkan dalam album King of Soundtrack ini adalah Tenggelamnya Kapal Van Der Wijck iaitu Sumpah dan Cinta Matiku, Teroesir (Menunggu Karma), Hidup Tanpa Cinta, Nelangsa dan Tuhan Maha Cinta.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers