Nur Fazura Jelaskan Hubungan Dengan Jejaka `Mat Salleh` Bernama Randy

Nur Fazura Jelaskan Hubungan Dengan Jejaka `Mat Salleh` Bernama Randy

Nur Fazura Jelaskan Hubungan Dengan Jejaka `Mat Salleh` Bernama Randy

Nur Fazura tidak pernah sepi daripada dunia hiburan tempatan di negara ini. Mungkin kerana setiap sisi yang ditonjolkannya pasti akan dikutip menjadi perkara yang sensasi.

Itulah harganya menjadi orang yang glamor dan apatah lagi dengan perwatakan diri yang menjadi dambaan ramai, pasti dia sentiasa diburu kerana status dirinya.

Menerusi Instagram miliknya, Fazura yang mesra disapa Faz itu telah berkongsi foto-foto yang dikiranya sekadar kenangan ketika bercuti di Amerika Syarikat semenjak penghujung tahun 2013 hinggalah awal Januari 201.

Dilaporkan tidak ditemani lelaki berstatus teman istimewa sepanjang berada di sana, khabar telah bertiup mengatakan bahawa Fazura kini sedang disunting seorang DJ dikenali sebagai Randy Seidman, warga AS yang turut membawanya terbang ke sana untuk bercuti hujung tahun dan sambutan tahun baru.

“Kalau pernyataan yang mengatakan kami bercinta, itu bukan situasi yang sebenarnya. Tetapi saya dan Randy kini rapat kerana masing-masing mengagumi karier dan personaliti masing-masing.

"Dia seorang DJ terkenal, mahu berkawan dengan saya mestilah saya suka dan begitu juga dia yang tahu bahawa saya seorang selebriti terkenal di Malaysia, we adore each other.

“Atas nama persahabatan saling mengagumi itu tak salah. Lagipun Randy memang seorang lelaki yang baik dan intelligent, dia memiliki ciri-ciri jejaka idaman wanita.

“Saya pun merencanakan untuk bercuti di sana sebelum mengenali dia lagi kerana belum pernah menjejakkan kaki ke AS.

Ada kesempatan untuk dibawa berjalan oleh Randy saya terima kerana ketika dia dalam siri jelajah bermain muzik ada juga yang saya dan rakan kami lain bawa dia melihat negara kita.

“Tiada ikatan cinta diantara kami berdua kerana masih lagi bergelar kawan baik. Namun saya tidak menolak jika mempunyai jodoh dengan dia kerana personalitinya yang intelligent itu,” jawab Faz tentang khabar percintaannya dengan jejaka ‘mat saleh’ yang kini kerap dilihat mendampinginya.

Personaliti yang muncul pada malam gala tayangan perdana Kami Histeria itu telah dikerumuni oleh media yang ingin mengetahui pelbagai kisah yang mengaitkan nama Fazura.

Kesempatan diambil kerana Faz yang menjadi Cik Lang dalam filem ini telah muncul setelah sekian lama berehat daripada berlakon layar.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers