Yusof Haslam: Syamsul Akan Bernikah Pada Mac Ini

Yusof Haslam: Syamsul Akan Bernikah Pada Mac Ini

Yusof Haslam: Syamsul Akan Bernikah Pada Mac Ini

Ekoran tersebarnya beberapa keping gambar yang dipercayai diambil ketika Puteri Sarah Liyana dirisik oleh ibubapa Syamsul Yusof, pengarah terkenal, Dato' Yusof Haslam mengesahkan berita tersebut dan mendedahkan mereka akan disatukan pada bulan Mac akan datang.

Menerusi laporan Media Hiburan, Yusof Haslam memberitahu bahawa Syamsul pernah memberitahu ibunya yang dia mahu mengahwini Puteri Sarah dan meminta keluarga itu masuk merisik.

Setelah perbincangan dilakukan, kemungkinan besar majlis akad nikah akan diadakan pada Mac. Ini juga merupakan permintaan Syamsul yang mahu menyegerakan majlisnya.

Sebagai bapa, Yusof mendoakan yang terbaik untuk kehidupan dan perkahwinan anaknya dan tidak pernah sesekali pun menghalang siapa yang menjadi pilihan anaknya itu.

Dalam pada itu, ibu Syamsul menjelaskan anaknya itu menyampaikan hasrat untuk berkahwin dengan Sarah selepas pulang daripada mengerjakan umrah di Mekah pada 28 Disember lalu.

Jelas ibunya lagi, sepanjang berada di Mekah, Syamsul hanya nampak Sarah sebagai calon isterinya dan membuatkan dia lebih yakin untuk memperisterikan wanita itu.

Isnin lalu, forum CARI telah berkongsi beberapa keping gambar yang dipercayai foto majlis merisik untuk Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana.

Majlis merisik pasangan ini telah diadakan secara sederhana pada hari Ahad lalu di kediaman keluarga Puteri Sarah yang terletak Sri Damansara.

Comments

  1. wahh..dah tunang ye..semoga diaorg bahagia n cepat2 naik pelamin..hehehe


    p/s: menabung TM ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur lah sebab dah lama pun Syamsul membujang nie kan? elok la bernikah leh cool down sikit adrenaline dia tu hehehe. Terima kasih ila.

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers