Shila Amzah Nafi Pendapatannya Rm2.5 Juta Setahun!

Shila Amzah Nafi Pendapatannya Rm2.5 Juta Setahun!

Shila Amzah Nafi Pendapatannya Rm2.5 Juta Setahun!

Penyanyi, Shila Amzah nafi mengenai nilai pendapatannya yang didakwa berjumlah  RM2.5 Juta setahun di dalam sebuah akhbar tabloid.

Malah Shila Amzah berkata nilai yang dinyatakan itu sangat tidak masuk akal.

“Saya terkejut bila mendengar cerita ini pada saya jumlah yang dinyatakan adalah ridiculous atau terlalu banyak untuk saya.

“Mungkin mereka salah faham, memang saya menerima tajaan dana bagi mengembangkan kerjaya seni saya ke peringkat antarabangsa bernilai RM5 Juta hasil daripada menjuarai Asian Wave tetapi bukan dalam nilai tunai.

“Saya rasa mereka tidak boleh sesuka hati menilai pendapatan saya begitu. Takut juga bila orang tahu saya punya pendapatan cecah hingga jutaan ringgit, tak pasal-pasal kena rompak pula nanti,” katanya kepada murai.com.my

Shila ditemui di pejabat Warner Music Malaysia dalam sidangmedia khasnya semalam.

Penyanyi lagu Patah Seribu itu diminta mengulas mengenai laporan sebuah media yang mendakwa dia berjaya mengaut pendapatan sebanyak RM2.5 juta setahun. Sumber pendapatannya itu dikira dari hasil kontrak nyanyian di China, royalti, persembahan nyanyian, duta produk dan jualan album.

Selain Shila Amzah, penyanyi Yuna dan Najwa Latif turut didakwa sebagai penyanyi muda jutawan.

Pun begitu, Shila Amzah tidak menafikan rezekinya kini semakin murah sejak menempa nama di Shanghai, China.

“Alhamdulillah, rezeki saya semakin murah sekarang dan saya kini benar-benar menumpukan sepenuh perhatian pada kerjaya nyanyian saya disini dan di China.

“Malah saya kini bebas daripada menjadi apa-apa duta produk kerana mahu menumpukan kepada nyanyian dan syarikat rakaman saya sendiri,”luahnya lagi.

Shila Amzah yang kini berada di Malaysia sejak minggu lalu baru sahaja membuat persembahan di Konsert Tahun Baru di Shanghai, China baru-baru ini.

Comments

  1. tapi shila hamzah ni rezeki dia melimpah ruah sejak menang pertandingan nyanyi kat negara china tu..

    ReplyDelete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers