Beto Kusyairy Akui Selesa Bawa Isteri Ke Majlis Hiburan

Beto Kusyairy Akui Selesa Bawa Isteri Ke Majlis Hiburan

Beto Kusyairy Akui Selesa Bawa Isteri Ke Majlis Hiburan

Beto Kusyairy akui selesa membawa isterinya bersama-sama ke acara hiburan sejak dulu lagi.

Pun begitu, Beto Kusyairy berkata ianya tidak bermaksud dia selesa dan begitu terbuka untuk bercerita mengenai perihal peribadinya.

“Isteri saya adalah orang yang kuat menyokong saya dan kerjaya saya dari dulu lagi. Dia banyak membantu dalam kerjaya saya dan dialah sahabat baik hingga kini. Jadi dia akan sentiasa bersama saya ke mana saya pergi.

“Namun itu tak bermakna saya selesa untuk berkongsi mengenai perihal keluarga saya. Bagaimana pun saya ada juga kongsi perihal keluarga tetapi secara dasarnya sahaja. Bukannya apa, sebagai seorang selebriti, menjadi lumrah umum akan tahu serba serbi tentang diri saya.

“Jadi kalau boleh, biarlah saya simpan sedikit hal peribadi untuk diri saya tanpa ditatap orang ramai. Memang saya seorang yang agak misteri apabila membabitkan hal-hal berkaitan keluarga,” katanya kepada murai.com.my.

Beto ditemui selepas di pelancaran supertelemovie Qadr dan Panik untuk tayangan Astro First Eksklusif yang diadakan di GSC Pavilion baru-baru ini.

Punya prinsip tersendiri, Beto memberitahu dia telah menggunakan pendekatan lain untuk dekatkan diri daripada peminat selain mendedahkan kisah peribadinya.

“Bagi saya senang sahaja, apabila kita terlalu terbuka, memang orang terlalu cepat terima dan sukakan kita. Tetapi harus ingat juga, kita juga mungkin akan terlalu cepat dibenci selepas itu.

“Jadi cara saya menghargai peminat, saya akan bekerja keras untuk hasilkan lakonan yang terbaik. Barulah mereka berpuas hati ketika menonton,” jelasnya lagi.

Beto dan isteri sudah pun berkahwin beberapa tahun yang lalu, namun difahamkan mereka masih belum dikurniakan cahaya mata.

Mengenai perkembangan lain, Beto akan muncul menerusi drama Qadr, arahan Faisal Ishak bermula Khamis ini di saluran Astro First.

Drama tersebut turut menampilkan Zahiril Adzim, Shera Ayob, Kismah Johar dan Tengku Hanis.

Comments

  1. suka tengok pasangan nie..sangat comel =)

    ReplyDelete
  2. suka tengok pasangan nie...sangat comel!! =)


    p/s: menabung Friso kat sini =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers