Elly Mazlien Tak Mahu Buat Majlis Kahwin, Hanya Akad Nikah

Elly Mazlien Tak Mahu Buat Majlis Kahwin, Hanya Akad Nikah


Elly Mazlien tak mahu buat Majlis Kahwin, hanya Akad Nikah kerana mamanya sudah tiada dan juga tidak mahu buat besar-besaran.

KUALA LUMPUR, 30 JULAI 2014: Meskipun masih merahsiakan mengenai statusnya pertunangannya, namun pelakon dan penyanyi, Elly Mazlien akui suatu hari nanti segalanya akan terjawab.

“Bila sampai masanya nanti saya akan beritahu pada semua, ya. Sabar..,” katanya kepada portal Malaysian Digest.

Elly Mazlien Tak Mahu Buat Majlis Kahwin, Hanya Akad Nikah


Menurut Elly lagi, bila tiba masa yang sesuai nanti, dia akan khabar berita hari bahagiaya kepada semua. Namun kata Elly, sekiranya dia berkahwin, dia hanya mahu mengadakan majlis akad nikah dan jamuan makan untuk tetamu.

“Mama saya sudah meninggal dunia. Saya tak mahu buat besar-besaran. Kalau saya kahwin pun, saya hanya akan akad nikad dan menjamu tetamu. Tiada persandingan.

“Tapi buat masa ini saya tidak bersedia lagi untuk memikirkan soal itu. Tapi janji saya tetap sama, bila tiba masanya nanti, saya akan beritahu semua,”luahnya.

Perkembangan lain, Elly baru sahaja selesai menjalani penggambaran Dahan Rindu terbitan RTM. Dia juga bakal muncul dalam telemovie raya berjudul Ema Amyliana.

Selain itu, dia juga sibuk menjalani penggambaran Ema Amyliana musim kedua dan selepas raya nanti dia akan menyambung penggambaran drama tersebut untuk musim ketiga.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers