Perubahan besar berlaku hujung tahun ini -Azmin Ali

Perubahan besar berlaku hujung tahun ini -Azmin Ali
Beliau menjangkakan undi tidak percaya terhadap Najib Tun Razak akan berlaku.

Parti Keadilan Rakyat (PKR) menjangkakan perubahan besar dalam sistem pemerintahan negara ini akan berlaku menjelang akhir tahun ini.

Timbalan Presidennya, Mohamed Azmin Ali berkata, perubahan itu akan berlaku apabila diadakan undi tidak percaya terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Sehubungan itu, Menteri Besar Selangor mengajak Ahli Parlimen UMNO dan Barisan Nasional (BN) bekerja sama untuk membawa perubahan kepada negara.

“Kita akan bekerjasama dengan semua Ahli Parlimen yang mahukan perubahan dan saya mengajak Ahli Parlimen UMNO dan Barisan Nasional (BN) supaya ada bangkit untuk menyelamatkan negara dan memulihkan ekonomi.

“Pada ketika ini pakatan pembangkang ada 88 Ahli Parlimen…kita perlukan hanya 30 lagi,” katanya kepada pemberita selepas menandatangani Skim Pembiayaan Perumahan Kerajaan negeri Selangor bersama Maybank Berhad pada Jumaat.

Azmin berkata, di bawah kerajaan Najib, negara dalam keadaan yang teruk dan keadaan ekonomi yang semakin merosot dengan nilai Ringgit yang merundum dan keadaan itu boleh menghancurkan negara.

Sementara itu, mengulas isu Bersih 4.0 yang akan diadakan pada Sabtu dan Ahad ini, Azmin berkata, beliau akan menyertainya bersama ahli PKR lain.

“Ya, saya akan sertainya.. PKR Selangor pun akan turut turun ke perhimpunan itu kerana ia dilihat sebagai hak mereka bukan sahaja dalam kalangan penyokong pembangkang atau perjuangan yang dibawa Bersih,” katanya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers