Kirsten Dunst Akui Cium Brad Pitt Menjijikkan Buatnya

Amerika, Hollywood, Artis Amerika, Hiburan, Kristen Dunst, Akui, Cium, Brad Pitt, Menjijikkan, Buatnya


LOS ANGELES, 29 MAC 2013: Tidak semua wanita atau perempuan menganggap bahawa bercumbuan dengan aktor kacak, Brad Pitt sebagai suatu mimpi yang menjadi kenyataan.

Sekurang-kurangnya, itulah yang dirasakan oleh aktres Kirsten Dunst yang turut membintang filem Spiderman apabila dia terpaksa menjayakan adegan bercumbuan dengan Brad Pitt dalam filem Interview with the Vampire pada 1994.

Dalam satu pendedahan yang dibuat kepada majalah Bullet, Kirsten Dunst berkata, ramai yang pada ketika itu menganggap bahawa dia seorang yang bertuah apabila berpeluang bercumbu dengan Brad Pitt.

"Tapi, percaya atau tidak, saya rasa ianya adalah satui perkara yang menjijikkan," katanya.

Pengakuan yang dibuat oleh Kirsten Dunst itu memang benar-benar memeranjatkan tapi, apa hendak buat, waktu adegan itu dibuat Kirsten Dunst baru saja berusia 11 tahun.

"Saya tidak pernah bercium dengan sesiapa sehinggalah saya berusia 16 tahun dan saya waktu diminta melalukan adegan itu, saya menciumnya dengan sekadar lalu saja dan cepat-cepat," katanya.

Bercerita tentang aktor superhot yang didampinginya dalam filem itu, Kirsten Dunst, Brad Pitt banyak menghabiskan masa menonton siri episod Real World.

"Rambutnya disimpang panjang. Dia seperti lelaki hippi yang cukup cool," katanya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers