Owh! No... Rob Kardashian Merompak Jurufoto Wanita?

Amerika, Hiburan, Artis Amerika, Hollywood, Rob Kardashian, Merompak, Jurufoto, Wanita


LOS ANGELES, 5 APRIL 2013: Bintang realiti TV, Rob Kardashian yang juga adik kepada Kim Kardashian dilaporkan sangar sensitif dengan bentuk fizikal badannya. Lebih-lebih lagi selepas dia membuat pengakuan bahawa berat badannya sudah naik sebanyak 40 pound setelah berpisah dengan kekasihnya, Rita Ora pada Disember lalu.

Dek kerana itu, Rob Kardashian khabarnya sanggup merampas kad memori milik seorang jurugambar selepas wanita itu mengambil gambarnya dalam keadaan separuh bogel.

Sebaik saja insiden itu berlaku, jurugambar itu telah membuat laporan kepada pihak polis dengan mendakwa bahawa pereka fesyen stoking berusia 26 tahun itu telah merompaknya.

Pihak OMG! telah menghubungi balai polis Los Angeles, Beverly Hills serta West Hollywood untuk mengesahkan tentang laporan tersebut.

Malangnya, tiada sebarang laporan dicatat berhubung hal itu, manakala jurucakap Kardashian pula tidak memberikan respon yang segera terhadap permintaan TMZ untuk memberikan sebarang komen.

Sebelum ini, Rob Kardashian dikatakan telah berusaha keras untuk menurunkan berat badannya setelah berpisah dengan Rita Ora.

Pada hari yang sama selepas dia merampas atau merompak memori kad jurugambar wanita itu, Rob Kardashian dilihat telah memuat naik beberapa foto dirinya sendiri menerusi Instagram yang mana ia dia dilihat sedang mengayuh basikal di gym bersama rakan-rakannya.

Katanya, matlamatnya adalah untuk menurunkan berat badannya sebanyak 40 pound.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers