Bintang Twilight Saga, Ashley Green Jiran Neraka!

Amerika, Hiburan, Artis Amerika, Hollywood, Bintang, Twilight Saga, Ashley Green, Jiran, Neraka


LOS ANGELES, 29 APRIL 2013: Biarpun masih bersedih apabila pangsapuri miliknya di West Hollywood hancur musnah akibat kebakaran yang dikatakan berpunca daripada cahaya api lilin yang marak, sehingga menyebabkan salah seekor anjing peliharaanya, Marlo mati, namun tiada seorang jiran pun yang mengasihani aktres Ashyley Green.

Sebaliknya, kebanyakan jiran-jirannya telah menggelarkan dia sebagai jiran yang datang daripada neraka. Jiran tetangga kepada bintang Twilight Saga itu juga menganggap bahawa kebakaran itu sebagai satu kejadian yang cukup tragik, namun malapetaka itu juga sememangnya diramalkan akan berlaku.

Pendek kata, jiran tetangga Ashley Green memang tidak terkejut apabila kebakaran itu berlaku sehingga memusnahkan kediaman milik aktres berusia 26 tahun itu.

Ini kerana Ashley Green sering mengajak rakan-rakannya datang melepak di rumahnya tanpa mengira masa sambil membuat bising, hingga ia menyukarkan segelintir jiran tetangga untuk tidur.

Dalam waktu yang sama juga, Ashley Green tidak pernah mengawal anjingnya daripada menyalak tidak kira masa.

Sebelum ini beberapa penghuni di pangsapuri itu pernah memfailkan aduan terhadap pemilik bangunan tentang kelakuan aktres tersebut, namun tiada sebarang tindakan diambil terhadap aktres itu.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers