Kim Kardashian: Saya Gusar Tapi Teruja Menjadi Ibu!

Amerika, Hiburan, Artis Amerika, Hollywood, Kim Kardashian, Saya, Gusar, Tapi, Teruja, Menjadi, Ibu


LOS ANGELES, 15 MEI 2013: Sosialis dan bintang realiti Keeping Up With The Kardashians, Kim Kardashian yang bakal melahirkan anak pertama hasil hubungannya dengan teman lelakinya Kanye West pada awal Julai ini meluahkan perasaannya apabila dia bakal bergelar ibu tidak lama lagi.

Kim Kardashian meluahkan perasaan tersebut di dalam laman webnya sempena Hari Ibu yang jatuh pada hari Ahad lalu (12 Mei).

Luahan itu turut didedikasikannya buat neneknya, ibunya, Kris Jennifer serta kakaknya, Kourtney serta adiknya, Khloe. Dia menganggap bahawa mereka ini sangat penting di dalam hidupnya dan telah membantu dirinya membuat persediaan menjadi ibu.

Katanya, Hari Ibu adalah hari kegemarannya kerana ia adalah hari yang sangat istimewa untuk meraikan mereka yang telah menjadi role model serta rakan baiknya (merujuk kepada mereka).

Apapun, Kim Kardashian, 32, berkata, dia berasa gusar dan dalam waktu yang sama teruja apabila dia bakal melalui detik-detik sebagai seorang ibu nanti.

"Banyak benda yang saya pelajari. Terima kasih kepada ibu saya, Kris. Bagi saya, ibu adalah seorang wanita yang sangat menitik-beratkan keluarga dan dia tahu bagaimana menguruskan kerjaya dan anak-anaknya dalam waktu yang sama.

"Ibu juga seorang yang sangat tabah dan sangat bercita-cita tinggi di dalam kerjaya, namun di sebalik jadual kerjayanya yang padat dan dia mempunyai seribu perkara untuk dilakukan, namun dia masih mampu meletakkan keluarga di tangga yang pertama dan terus menjaga kami semua setiap hari.

"Saya berasa inilah adalah satu penghormatan buat saya untuk mengikut jekak langkahnya dan membuatkan dia berasa bangga apabila dapat menjadi sepertinya apabila saya bergelar seorang ibu kelak," katanya.

Kim Kardashian turut berterima kasih kepada neneknya, MJ yang turut menjadi salah seorang wanita yang menjadi sumber inspirasi dalam kehidupan sehariannya. Dia juga menghargai usaha adik-beradik perempuannya yang sibuk memberikan tunjuk ajar sepanjang kehamilannya itu.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers