Jonghyun SHINee Kemalangan, Mungkin Patah Hidung

Korea, Seoul, Hiburan, K-POP, Artis Korea, Jonghyun SHINee, Kemalangan, Mungkin, Patah, Hidung


SEOUL, 2 APRIL 2013: Ahli kumpulan SHINee, Jonghyun dilaporkan telah mengalami kemalangan pagi semalam sewaktu dalam perjalanan pulang ke asramanya. Berita ini telah disahkan pihak pengurusan SHINee iatu SM Entertainment yang mengatakan jejaka ini sedang dirawat di wad kecemasan. Bagaimanapun, Jonghyun tidak mengalami kemalangan teruk dan hanya cedera ringan saja.

"Dia mengalami kemalangan di Jambatan Dongho pagi tadi. Kereta tersebut telah melanggar pagar berhampiran jambatan dan telah dihantar masuk ke wad kecemasan. Kemalangan ini juga telah dilaporkan tiada kena mengena dengan pengaruh mabuk atau dadah," kata wakil dari SM Entertainment.

Meneruskan penjelasan, wakil SM Entertainment memberitahu Jonghyun sebenarnya dalam perjalanan pulang ke asrama daripada rumah keluarganya.

"Sekarang ini, dia sedang diperiksa untuk mengenal pasti sama ada hidungnya patah atau tidak. Jika laporan mengatakan dia patah hidung, dia akan terus dirawat dihospital serta merta," ujarnya.

Dalam pada itu, aktiviti SHINee bakal terganggu seandainya Jonghyun cedera teruk. Oleh kerana itu, segala jadual persembahan SHINee tertakluk kepada kesihatan Jonghyun.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers