Paris Hilton Nak Kahwin Dengan BF 21 Tahun

Amerika, Hiburan, Artis Amerika, Hollywood, Paris Hilton, Nak, kahwin, Dengan, BF, 21, tahun


LOS ANGELES, 8 MEI 2013: Sosialis Paris Hilton akui mahu berkahwin serta memiliki anak dengan teman lelakinya yang berasal dari Sepanyol dan berusia 21 tahun iaitu River Viiperi.

Menurut gadis yang berusia 32 tahun ini, dia bukan lagi seorang party girl seperti waktu dulu-dulu.

"Saya kini semakin dewasa dan sentiasa cuba mengelak untuk mencari masalah," katanya yang sebelum ini pernah dipenjarakan pada 2007 kerana didapati memandu sewaktu lesen memandunya digantung ketika berada dalam pemerhatian selepas memandu akibat dipengaruhi dadah.

Ditanya sama ada dia sudah bersedia untuk mempunyai keluarganya sendiri, Paris Hilton berkata, dia berasakan bahawa itu adalah impian setiap wanita.

"Saya rasa memiliki anak dan mempunyai keluarga sendiri memberikan makna yang cukup besar kepada semua wanita.

"Apapun saya sedang dilamun cinta dan saya bertuah kerana memiliki dia (River Viiperi). Dia seorang lelaki yang baik dan sangat setia.

"Malah, dia adalah lelaki paling setia yang pernah saya jumpa sepanjan

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers