Kes Khalwat: Shah Jaszle Dakwa Dirinya Diperangkap

Seperti dilaporkan mStar Online

KUALA LUMPUR, 28 MEI 2013: Selepas 2 minggu menyepikan diri dan melarikan diri dari menjawab persoalan media, aktor Shahr Jaszle, 25, akhirnya mendedahkan kejadian khalwat yang berlaku terhadapnya pada 16 Mei lalu adalah satu perangkap.

Menerusi laporan mStar Online hari ini, Shah Jaszle berkata, dia percaya dirinya tidak bersalah kerana ketika serbuan itu dilakukan oleh pihak Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) dia bukannya berada berdua-duaan sebaliknya terdapat lima orang lain di tempat kejadian tersebut.

Shah Jaszle turut menambah yang dia tidak boleh memberi komen lanjut tentang isu ini kerana ia sudah pun menjadi kes mahkamah.

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, Jenayah, Kes, Khalwat, Shah Jaszle, dakwa, dirinya, diperangkap


Cuma apa yang boleh dijelaskannya, dia telah diperangkap oleh seseorang yang tidak bertanggungjawab dan berharap perkara itu akan terungkai ketika perbicaraan kes ini di mahkamah pada November nanti.

Dalam pada itu aktor yang dikenali menerusi filem Azura 2011 berkata, dia sedikit pun tidak berasa tergugat walaupun namanya sudah tercalar gara-gara kejadian itu.

Shah Jaszle berkata selepas diikat jamin, dia terus mengumpulkan keluarganya serta keluarga pihak tunangnya, Redzwani Puteri, 25, bagi menjelaskan situasi sebenar apa yang telah berlaku.

"Alhamdulillah, saya bersyukur sangat kerana memiliki keluarga yang sentiasa menyokong dan mendengar sesuatu perkara sebelum bertindak atau membuat keputusan.

"Selepas menceritakan kejadian itu, pihak keluarga juga merasakan ia seperti sebuah perangkap," ujarnya.

Tambah aktor tersebut, dia juga bersyukur mempunyai tunang yang cukup memahami dan tidak melatah selepas mendapat tahu kejadian tersebut

"Nampak sahaja dia lembut, tetapi dia seorang yang bijak dan berjiwa kental. Ketika saya ditahan pihak JAIS, tunang menelefon saya untuk mendapatkan penjelasan tetapi saya kata, hal ini perlu dibincangkan secara bersemuka.

"Syukur, dia sangat tenang dan faham selepas mendengar cerita sebenar daripada saya," jelas aktor itu lagi

Dalam pada itu, Shah Jaszle berkata, kejadian khalwat yang berlaku terhadapnya itu merupakan satu pengajaran besar buatnya di mana dia perlu berhati-hati dalam setiap langkah yang dilakukan selepas ini.

"Ia menjadi tauladan besar buat saya. Tidak sangka, dalam berjaga-jaga batas pergaulan, perkara begini boleh terjadi kepada saya," katanya mengakhiri perbualan bersama mStar Online.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers