MasterChef: Tema Vegetarian Gagal Selamatkan Shahora

KUALA LUMPUR, 29 MEI 2013: Tema sajian vegetarian yang diberikan kepada para pseserta yang bertanding untuk cabaran Penyingkiran dalam MasterChef Selebriti Malaysia 2 (MSM2) malam tadi nyata gagal membawa tuah buat pelakon Sharifah Shahora apabila sajiannya gagal memikat juri, sekali gus menjadikannya peserta yang tersingkir.

Terdahulu, Shahora yang menganggotai kumpulan Biru tewas dalam Cabaran Sajian Luar semalam yang bertemakan Masak & Jual. Cabaran mereka telah diadakan di Perhentian Rehat & Rawat Seremban, Lebuhraya Utara Selatan.

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, MasterChef Selebriti Malaysia, Tema, Vegetarian, Gagal, Selamatkan, Sharifah Shaora


Kemenangan berpihak kepada pasukan Merah yang mengaut lebih keuntungan berbanding pasukan Biru. Menjadikan setiap ahli kumpulan yang diketuai oleh Enot terpaksa bersaing dalam cabaran Penyingkiran.

Namun dari 5 anggota kumpulan Biru, hanya 4 yang akan bersaing untuk cabaran Penyingkiran dan Syanie terselamat selepas dia menunjukan kemahirannya dalam memotong lobak dan kentang dengan betul. Ini menjadikan ahli kumpulan merah yang lain iaitu Enot, Syura, Michael Ang dan Shahora terpaksa bersaing menyediakan sajian bertemakan vegetarian.

Di penghujung saingan, hidangan pasta Shahora gagal memikat juri menyebabkannya tersingkir. Dengan penyingkiran itu, Sharifah Shahora berjaya mengumpul sebanyak RM6,000 kepada Alzheimer's Disease Foundation of Malaysia (ADFM).

Kini 9 selebriti meneruskan perjuangan mereka dalam Masterchef Selebriti Malaysia. Apakah cabaran yang menanti mereka nanti? Saksikan MasterChef Selebriti Malaysia, Sabtu hingga Selasa, 9 malam di Astro Ria (104) & Mustika HD (134)

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers