Milik Siapa Gelaran Juara Kilauan Emas 3?

KUALA LUMPUR, 29 MEI 2013: Selepas 10 minggu mengharungi pelbagai cabaran dan berentap sesama diri, kini tinggal empat peserta bakal merebut gelaran juara Kilauan Emas Musim Ketiga (KE3) yang akan berlangsung malam ini.

Keempat-empat mereka ialah Mior, Alina, Silah dan Idris yang akan bertanding di pentas akhir KE3 serta berpeluang merebut hadiah lumayan berupa wang tunai RM50,000 serta sebuah kereta!

Sementara itu naib juara dan tempat ketiga masing-masing akan membawa pulang RM30,000 dan RM15,000.

Malaysia, Artis Malaysia, Selebriti, Hiburan, Milik, Siapa, Gelaran, Juara Kilauan Emas 3


Konsert Akhir Kilauan Emas 3 akan berlangsung di Dewan Auditorium MBSA, Wisma MBSA, Shah Alam pada malam ini dan orang ramai dijemput hadir beramai-ramai untuk menyaksikan siapakah dikalangan empat finalis ini yang akan bergelar juara.

Tiada tiket masuk dikenakan, anda hanya perlu ke stadium secepat yang mungkin kerana pintu masuk akan dibuka seawal jam 7.45 malam

Siapa antara mereka yang bakal bergelar juara? Adakah juara Kilauan Emas masih seorang lelaki atau tradisi kejuaraan tersebut bakal dipecahkan dan peserta wanita akan menjadi juara untuk musim ketiga ini?

Kepada penonton di rumah pula, sama-sama kita saksikan siaran langsung KE 3 malam ini, 29 Mei 2013 jam 9.30 malam di Astro Prima, Saluran 105 dan tayangan serentak di Astro Mustika HD, saluran 134.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers