4 Tahun Dengan Vono, Maya Karin No Komen Pasal Bayaran

KUALA LUMPUR, 27 MEI 2013: Meskipun sudah memasuki tahun ke-4 perlantikan sebagai duta kepada jenama tilam Vono, aktres jelita, Maya Karin akui amat gembira dan seronok meneruskan kerjasamanya dengan syarikat tersebut.

Malah, Maya Karin berkata dia amat berbesar hati kerana kontraknya masih disambung dari tahun ke tahun

"Saya berbesar hati kerana pelantikan saya sebagai duta masih diteruskan walaupun sudah masuk tahun ke- 4. Mereka mungkin ada sebab mengapa masih memilih saya tetapi saya sendiri berpuas hati dengan kerjasama ini.

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, 3, Tahun, Dengan, Vono, Maya Karin, No, Komen, Pasal, Bayaran


"Lagipun, ada baiknya saya berkongsi kualiti dan faedah menggunakan tilam Vono ini kepada orang ramai. Harganya berpatutan. Saya juga seronok punya 4 tilam di rumah selama menjadi duta kepada Vono," katanya kepada murai.com.my ketika sidang media perlantikannya sebagai Duta kali ke 4 Vono, di Bangi, pagi Jumaat lalu.

Maya menjadi duta kepada Vono sejak tahun 2010.

Apabila diusik adakah dia bersetuju meneruskan kontraknya bersama syarikat tilam tersebut disebabkan bayarannya yang semakin meningkat , Maya bagaimanapun cuba mengelak dan memberitahu dia bersetuju semuanya kerana hubungan yang baik yang telah terbina.

"Apa yang boleh saya katakan, saya sangat bersyukur kerana hubungan kami yang terjalin sejak 4 tahun lalu sangat baik hingga sekarang.

"Nampaknya mereka gembira dengan penglibatan saya kerana jualan dan maklum balas yang diterima sangat baik," luahnya lagi.

Selain Vono, Maya juga turut menjadi duta kepada produk lain seperti Loreal Paris dan Inner Shine.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers