MasterChef: Tibanya Giliran Radhi OAG Tersingkir

KUALA LUMPUR, 27 MEI 2013: Setelah beberapa kali terselamat dari saingan penyingkiran, Radhi OAG terpaksa menerima hakikat yang tuah tidak lagi memihak kepadanya apabila dia diumumkan sebagai peserta yang tersingkir dalam saingan MasterChef Selebriti Malaysia 2 (MSM2) semalam.

Bersaing dalam Pusingan Penyingkiran semalam, Radhi yang digelar 'runner' dalam MSM2 kerana kelincahannya berulang-alik mengambil bahan-bahan sewaktu Cabaran Sajian Luar terpaksa menerima hakikat bahawa sajiannya yang dinamakan Lob Star gagal memikat barisan juri.

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, MasterChef Selebriti Malaysia, Tibanya, Giliran, Radhi OAG, Tersingkir


Penyingkiran Radhi menjadikannya peserta yang kesembilan tersingkir dari dapur masakan MSM2. Vokalis kumpulan OAG ini juga berjaya mengumpul RM5500 untuk Rumah Pengasih.

Selain Radhi, peserta lain yang terpaksa bersaing dalam Ujian Sajian Pantas semalam ialah Cat Farish yang pertama kali memasuki penyingkiran serta Sharifah Shahora dan Kenchana Devi. Tema masakan mereka semalam ialah hidangan daripada Udang Kipas atau Udang Ketak daripada spesis Udang Kara yang jarang ditemui.

Kini 10 selebriti terbaik telah tersenarai selepas Radhi tersingkir dari dapur MasterChef Selebriti Malaysia. Sebelum Cabaran Sajian Luar bermula, pembahagian kumpulan telah dijalankan. Celina yang memenangi

Ujian Cipta Rasa terpilih sekali lagi menjadi ketua dan memilih BIRU sebagai warnanya. Celina juga diberi peluang memilih ketua pasukan lawan dan terus memilih Enot.

Apakah cabaran yang harus mereka hadapi esok? Ke mana pula lokasi mereka kali ini? Saksikan MasterChef Selebriti Malaysia, Isnin, 9 malam di Astro Ria (104) & Mustika HD (134)

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers