Mon Ryanti Nafi Keluar MIG Sebab Bercinta

Writer :cinemaonline.com

KUALA LUMPUR, 30 MEI: Aktres muda Mon Ryanti telah memilih untuk keluar daripada pengurusan Metrowealth International Group (MIG) selepas empat tahun bernaung di bawah syarikat yang diterajui oleh penerbit terkenal, David Teo.

Walaupun kontraknya bersama MIG masih lagi berbaki setahun, namun Mon Ryanti atau nama sebenarnya Mon Ryanti Muhammad Sahudina Lee memilih untuk keluar lebih awal.

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, Mon Ryanti, Nafi, keluar, MIG, Sebab, Bercinta


"Saya sudah tidak bersama MIG sejak Januari lalu. Kalau diikutkan, kontrak saya masih belum habis lagi kerana masih berbaki setahun. Namun setelah berbincang secara baik tentang hal ini dengan David Teo, dia bersetuju untuk melepaskan saya," ujarnya ketika ditemui pada majlis pra-tonton filem "Bro, Nampak Motor Gua?" di TGV Sunway Pyramid semalam.

Jelasnya lagi, keputusan tersebut dibuat kerana ingin menimba banyak pengalaman lain dalam bidang seni.

"Saya membuat keputusan kerana ingin melebarkan sayap dalam bidang seni dengan menerima tawaran daripada pelbagai pihak. Namun saya tidak akan melupakan jasa David Teo yang banyak membuka ruang kepada saya untuk bergelar perlakon," kata Mon Ryanti yang memberitahu akan menerima tawaran daripada MIG jika ada watak yang bersesuaian dengannya pada masa akan datang.

Dalam pada itu, Mon Ryanti menafikan spekulasi yang mengatakan dia keluar dari MIG kerana tidak mendapat kebebasan bercinta, walaupun mengakui kini sedang dalam proses mengenali hati budi dua jejaka untuk dipilih.

Dalam perkembangan lain, Mon Ryanti bakal muncul dengan filem terakhirnya bersama MIG, "Bro, Mana Motor Gua?" yang akan ditayangkan di pawagam bermula 30 Mei ini.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers