‘Tak sia-sia datang dari Ipoh’

SHAH ALAM: “Tak sia-sia saya dan suami datang dari Ipoh. Ini percutian istimewa, tambahan pula saya antara pengunjung awal yang berpeluang merasai kemeriahan taman tema ini.

“Selain berkumpul bersama anak dan cucu, kami dapat menikmati permainan air menyeronokkan di taman tema air. Saya juga mahu mengambil peluang ini untuk melihat keindahan ‘pokok lampu’ di i-City pada sebelah malam,” kata pengunjung, Halimah Mohd, 56.

Menurutnya, walaupun menempuh perjalanan lebih 200 kilometer, ajakan anaknya untuk turut serta dalam program Gempak Santai Harian Metro (HM) di WaterWorld@i-City tidak ditolak berikutan ini kali pertama dia menjejakkan kaki ke taman tema berkenaan.

Katanya, dia terhibur dengan setiap aktiviti disediakan, di samping dapat mengeratkan hubungan kekeluargaan.

‘Tak sia-sia datang dari Ipoh’


“Walaupun cuaca panas terik dan pengunjung ramai, ia tidak menjejaskan kemeriahan kami sekeluarga kerana permainan air disediakan sangat menghiburkan.


“Tempat ini menarik dan santai, membuatkan ia sesuai untuk aktiviti berkeluarga. Walaupun tempat ini masih baru, kemudahan disediakan memuaskan pengunjung,” katanya.

Pengunjung, Eza Salim, 38, berkata, dia dan suami mengumpul lebih 60 kepala akhbar HM bagi mendapatkan 16 tiket untuk pergi bersantai bersama keluarga di WaterWorld@i-City.


Katanya, program anjuran HM dengan kerjasama WaterWorld@i-City ini sememangnya sesuai untuk pembaca, terutama yang berkeluarga, memandangkan kini cuti persekolahan.

“Walaupun bersesak kerana ramai pengunjung, saya dan keluarga tetap gembira kerana berpeluang bersantai bersama dan merasai permainan air pertama di Asia Tenggara.


“Terima kasih kepada HM kerana menganjurkan program seperti ini dan saya tidak teragak-agak menyertai Gempak Santai HM akan datang kerana kemeriahan sudah pasti diperoleh,” katanya.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers