10,000 kongsi santai

SHAH ALAM: Kemeriahan dirasai lebih 10,000 pengunjung dari seluruh negara yang menghadiri program Gempak Santai Harian Metro (HM) di WaterWorld@i-City, di sini, semalam.

Program dirasmikan Pengarang Kumpulan HM, Datuk Mustapa Omar bersama Pengarah I-Bhd, Monica Ong itu disaksikan Timbalan Pengarang Kumpulan HM, Abdul Ghafar Ismail dan Pengurus Besar Pemasaran The New Straits Times Press (M) Bhd (NSTP), Putri Shireen Syed Othman.

Mustapa berkata, program dua hari berakhir hari ini itu dianggap berjaya berikutan sambutan menggalakkan daripada pembaca setia Harian Metro yang tidak putus-putus memberi sokongan padu kepada akhbar nombor satu negara ini.

10,000 kongsi santai


“Program ini bukan semata-mata untuk bersantai, tapi lebih penting ia dapat mengeratkan hubungan kekeluargaan.


“Kesempatan ini diharap dapat memberikan peluang kepada ibu bapa membawa anak merasai keistimewaan taman tema air ini, tambahan pula ia diadakan pada cuti persekolahan,” katanya.


Beliau berkata, HM mengucapkan terima kasih kepada WaterWorld@i-City kerana bekerjasama menganjurkan Gempak Santai yang akan kembali diadakan tahun depan di seluruh negara berikutan sambutan menggalakkan orang ramai.

Sementara itu, Ong berkata, WaterWorld@i-City berbesar hati kerana terpilih bekerjasama dengan HM bagi menjayakan program itu.


Katanya, penganjuran program berkenaan memberikan peluang kepada orang ramai mengunjungi taman tema air itu yang genap sebulan pembukaannya, semalam.

“Pengunjung yang mengunjungi WaterWorld@i-City berpeluang merasai pengalaman bermain permainan air pertama di Asia Tenggara, Tornado yang juga tarikan terbaru teman tema air ini berbanding taman tema sedia ada.


“Kami harap dapat bekerjasama lagi dengan Harian Metro untuk program lain pada masa akan datang,” katanya.


Di samping kemeriahan di taman tema air, Gempak Santai HM menganjurkan konsert kemuncak yang menampilkan barisan penyanyi popular tanah air seperti kumpulan May, Bandi Amuk, Ezad Lazim, Ainan Tasneem, Lena AF dan Haiza serta Azrul Raja Lawak selaku pengacara.


Turut diadakan pertandingan gusti lengan, pameran motosikal klasik dan pemeriksaan kesihatan percuma oleh Management & Science University (MSU).


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers