Najib hadir majlis kahwin

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Razak semalam hadir ke majlis perkahwinan anak perempuan Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek di Kompleks Sukan Bukit Kiara, di sini.

Ketibaan Perdana Menteri berpakaian baju Melayu hijau muda, yang ditemani anak perempuannya Nooryana Najwa, disambut oleh Ahmad Shabery.

Beliau yang meluangkan masa sejam beramah mesra dengan tetamu, turut bergambar kenangan bersama pasangan mempelai Nurkhalida Ahmad Shabery dan pasangannya, Qaiyum Hasnul. Kedua-dua mereka berusia 25 tahun.

Najib hadir majlis kahwin


Seramai 4,000 jemputan menghadiri majlis perkahwinan itu, yang turut dihadiri bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi, menteri dan timbalan Kabinet dan Ketua Pengarah Majlis Sukan Negara, Datuk Zolkples Embong.


Nurkhalida adalah anak sulung daripada dua beradik dan bertugas sebagai guru di Sekolah Menengah Kebangsaan Segambut, manakala suaminya yang juga anak kedua daripada lima beradik bekerja sebagai penyelia di sebuah pasar raya.


Pasangan pengantin yang berpakaian sedondon songket kuning lembut itu, dinikahkan oleh Ahmad Shabery di Masjid As-Shafie Taman Maluri, semalam. — Bernama

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers