Viral TERKINI!!! Penutupan lorong di Lebuhraya Sungai Besi hingga 12 Jun. #COVID19 #RamadanMubarak #STUCKWITHU #malaysia #korbankasih #kitajagakita #adele #beritaviral

Viral TERKINI!!! Penutupan lorong di Lebuhraya Sungai Besi hingga 12 Jun. Penutupan lorong arah Sungai Besi dan Kuala Lumpur secara berkala di KM12.0 hingga KM12.4, Kuchai Lama, Lebuhraya Sungai Besi dilanjutkan mulai 13 Mei hingga 12 Jun.



MMC-GAMUDA dalam satu kenyataan hari ini memaklumkan penutupan jalan raya itu akan bermula dari pukul 11 malam hingga 5.00 pagi sepanjang tempoh berkenaan, berikutan kerja-kerja pemasangan struktur rangka tiang, pelancaran rasuk, pemasangan kekotak segmen dan sebarang kerja berkaitan.

Penutupan itu membabitkan tiga lorong dari arah Sungai Besi, penutupan lorong tengah dan paling kanan serta kiri arah Kuala Lumpur. 




MMC-GAMUDA menyarankan pengguna kenderaan ringan yang ingin menuju ke Sungai Besi, supaya menggunakan laluan alternatif di persimpangan lampu isyarat di Kuchai Lama dan membelok ke kiri jalan. 

Bagi kenderaan berat yang ingin menuju ke Sungai Besi pula, mereka akan dilencongkan ke arah persimpangan lampu isyarat Kuchai Lama, seterusnya perlu belok ke kanan menghala ke arah Kuchai Lama dan kemudian membuat Pusingan-U berhampiran kilang Ajinomoto sebelum meneruskan perjalanan ke arah Sungai Besi. 

Selain itu, bagi pengguna jalan raya yang ingin ke arah Kuala Lumpur, satu lorong sedia ada masih boleh digunakan. 

-- BERNAMA

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers