Derma RM2.6 bilion kerana kagum kelantangan Najib melawan Yahudi

Derma RM2.6 bilion kerana kagum kelantangan Najib melawan Yahudi
Ketegasan Perdana Menteri menyekat pengaruh Yahudi di negara
ini mendorong penderma dari Arab menderma RM2.6 bilion untuk dana politik.

Derma RM2.6 bilion dari negara Arab kepada Perdana Menteri kerana kagum dengan kelantangan Datuk Seri Najib Tun Razak melawan Yahudi.

Ketua UMNO Bahagian Kepong, Datuk Ridzuan Abdul Hamid berkata, Malaysia masih lagi bebas daripada pengaruh Yahudi yang mendorong penderma itu memilih negara ini.

Tegasnya, jika dibandingkan dengan negara lain di rantau Asia, Malaysia masih lagi bebas dan selamat daripada ancaman Yahudi kerana ketegasan Najib.

“UMNO satu-satunya kerajaan yang menentang Yahudi, negara-negara Asia lain sudah pun di tawan puak Yahudi, Singapura habis, Thailand habis, Filipina habis, Indonesia pun dah nak habis.

“Tapi Malaysia masih lagi dipertahankan oleh Datuk Seri Najib,” kata beliau ketika merasmikan Mesyuarat UMNO Bahagian Kepong di Hotel Hilton KL pada Ahad.

Ridzuan berkata, atas kepercayaan peranan yang dimainkan oleh kerajaan Malaysia mendorong penderma dari negara Arab itu menyumbang dana politik kepada Najib.

“Oleh itu penderma dari negara Arab bermurah hati untuk beri dana politik kepada kerajaan Malaysia untuk hadapi pilihan raya umum lalu,” ujarnya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers