Baki Zainal gandingan baharu Adibah Noor di Suria FM

Baki Zainal gandingan baharu Adibah Noor di Suria FM Oleh Zaidi Mohamad

zaidim@bh.com.my

Adibah Noor dan Baki Zainal.

KUALA LUMPUR: Suria FM memulakan tahun 2015 dengan memperkenalkan seorang penyampai terbaharu segmen Ceria Pagi iaitu Baki Zainal.

Baki, satu nama yang tidak asing lagi dalam industri akan menemani Adibah Noor pada setiap hari Isnin hingga Jumaat, bermula jam 6 hingga 10 pagi.

Baki pernah menjalankan tugas pertamanya sebagai penyampai radio pada tahun 2014 ketika bersama Adibah Noor selama sebulan di segmen Ceria Pagi bagi menggantikan Halim Othman yang mengikuti Kamilah Malaysia Tour ketika itu.

Halim yang sebelum ini mengemudi segmen pagi di Suria FM kini beralih tumpuan untuk ke segmen sukan, Grandstand Suria pada setiap hujung minggu.

Menurut Pengurus Program Suria FM, Adiwati Zainuddin, Baki dan Adibah menjadi kombinasi terbaik untuk Ceria Pagi.

"Pengalaman dan personaliti mereka bersesuaian dengan sasaran pendengar yang berumur 25 hingga 39 tahun. Selain itu, keserasian di antara kedua-duanya adalah permulaan pagi yang baik buat semua pendengar," kata Adiwati.

Baki pula berkata, peluang bekerja dengan Adibah dan menyertai keluarga Suria FM memberikan impak baharu dalam hidupnya.

"Kami akan berkongsi kegembiraan bersama dengan pendengar dan itu membuatkan saya cukup teruja. Ceria Pagi adalah segmen pagi yang tidak mungkin anda lepaskan," kata Baki.

Di samping mempunyai penyampai radio terbaharu, Suria FM juga memperkenalkan beberapa segmen terbaharu di mana ia pastinya menghiburkan. Antaranya ialah Suria The Musical yang mengajak pendengar untuk mencipta lagu mereka sendiri dan akan dikongsi di Suria FM.

Selain itu, ada juga segmen Bunyi Gitar Suria yang bakal menguji ketangkasan pendengar meneka lagu kegemaran mereka dengan hanya petikan gitar.

Pendengar juga boleh berinteraksi bersama dengan Adibah dan Baki menerusi segmen Tajuk Utama Anda, di mana mereka akan berkongsi perkara-perkara menarik ke udara.

Untuk pelbagai maklumat menarik, layari www.suriafm.com.my dan juga www.facebook.com/SuriaFMMalaysia.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers