Shila Amzah Bakal Berentap Lagi Di Pentas I Am A Singer!

Shila Amzah Bakal Berentap Lagi Di Pentas I Am A Singer!

Shila Amzah Bakal Berentap Lagi Di Pentas I Am A Singer!


Biarpun hanya menduduki tempat ketiga dalam final, I Am A Singer Musim 2, namun kejayaan yang dikecapi penyanyi, pemuzik dan komposer berbakat besar ternyata cukup membanggakan rakyat Malaysia.

Apatah lagi bila program realiti terbitan Hunan TV, China itu menampilkan peserta-peserta yang sememangnya sudah berpengalaman luas dalam bidang nyanyian dan sebagai Shila Amzah pula adalah satu-satunya penyanyi bukan berdarah Cina yang berjaya menyertai pertandingan tersebut seterusnya mara ke peringkat final hingga berjaya meraih tempat ketiga setelah tewas di tangan penyanyi veteran Han Lei serta penyanyi Hong Kong, G.E.M.

Menyorot semula persembahan Shila Amzah pada pusingan pertama final I AM A Singer 2 pada Jumaat lalu, Shila telah berjaya membuatkan ramai penonton terpegun serta terpukau dengan kemampuannya membawakan lagu when You Believe yang dipersembahkan bersama finalis, I Am A Singer pertama iaitu Huang Qishan.

Seperti berada di dunianya sendiri, Shila Amzah yang berjaya menonjolkan kekuatan vokal lunaknya itu terus mara ke pusingan yang kedua menerusi lagu Mama daripada Exo.

Bagi yang pernah mengikuti Shila Amzah sejak dia menyertai program realiti tempatan, One In A Million 2, pastinya ada mengetahui bahawa anak gadis ND Lala ini mampu beraksi dan menari dengan lincah.

Nampaknya di dalam pusingan kedua final I AM A Singer 2 ini, Shila Amzah telah menunjukkan pula kebolehannya menari dan menyanyi menerusi lagu Mama itu kepada peminat di negara China.

Biarpun tidak menjuarai I Am A Singer 2 seperti mana yang dilakukannya di dalam program realiti Asian Wave di China pada 2012, namun kejayaan yang dikecapi Shila Amzah itu membuktikan bahawa dia masih mencipta nama di peringkat antarabangsa khususnya di negara publik yang mempunyai populasi penduduk terbesar di dunia itu.

Apapun perjuangan Shila Amzah dalam pentas I AM Singer 2 masih belum berakhir kerana dia bersama 4 finalis I Am Singer 2 yang lain iaitu Han Lei (China), G.E.M. (Hong Kong), Gary Chaw (Malaysia) dan Zhang Jie (China) akan berentap dengan 5 finalis I Am A Singer pertama pada 11 April 2014 ini.

5 Finalis I Am A Singer pertama diwakili Yu Quan (China), Terry Lin (Taiwan), Aska Yang (Taiwan), Huang Qishan (China) dan Peng Chia-Hui (Taiwan).

Apakah Shila Amzah sekali lagi akan melakar kejayaan yang cukup membanggakan buat kita semua? Jangan lupa saksikan persaingan di antara 5 finalis I Am A Singer 2 dengan 5 finalis I Am A Singer pertama pentas I AM A Singer 2 pada 11 April 2014 ini.

Comments

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers