Misha Omar & Firos Sah Akan Bernikah 2 Mei Ini

Misha Omar & Firos Sah Akan Bernikah 2 Mei Ini

Misha Omar & Firos Sah Akan Bernikah 2 Mei Ini6


Misha Omar atau nama sebenarnya Samihah Omar, 32, menjadi sasaran semua pihak yang ingin tahu status dirinya itu, akhirnya dia telah pun secara rasminya mengumumkan bahawa bakal melangsungkan pernikahan pada 2 Mei depan.

Memilih seorang juruterbang Syarikat Penerbangan Malaysia (MAS) Firos Ezzwan Rossly, 32, perkahwinan pasangan ini akan dilangsungkan di negeri Cik Siti Wan Kembang, Kelantan di mana dua majlis akan diadakan pada tarikh yang sama.

" Majlis pernikahan akan berlangsung di sebelah pagi manakala acara resepsi pula diadakan pada sebelah malam.

“Kedua-dua majlis nikah dan resepsi akan berlangsung di Hotel Renaissanse Kota Bharu, Kelantan," jelas penyanyi lagu Bunga-BUnga Cinta ini.

Pasangan ini dengan rasminya membuat pengumuman mengenai tarikh perkahwinan mereka yang sebelum ini digembar-gemburkan itu di Holy Smoke cafe di sini pada petang Sabtu. Turut hadir, tunangnya, Firos bersama pengurus yang juga merupakan kakak Misha, Mimie Omar.

Misha dan Firos masing-masing sudah mula mengedarkan kad jemputan kahwin dan majlis dijangkakan akan dihadiri kira-kira 500 orang tetamu.

Bagi pihak lelaki, majlis resepsi akan berlangsung pada 12 Mei ini di Hotel Concorde Kuala Lumpur.

Dalam pada masa yang sama, Misha menjelaskan mengenai kenapa tarikh yang sebelum itu telah diubah iaitu pada 21 Februari lalu. Ini ekoran pemergian bapa Misha Omar iaitu Omar Ismail ke rahmatullah pada 30 November lalu dan sebagai menghormati keluarga, Misha telah menunda ke tarikh 2 Mei ini.

Dalam pada itu, kedua-dua pihak juga bersetuju menyerahkan hantaran lima dulang berbalas lima tanpa barangan berjenama dan wang tunai.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers