Maya Karin Teka-Teki Pasal Apa Dengan Adira dan Nadiya Nisaa?

Maya Karin Teka-Teki Pasal Apa Dengan Adira dan Nadiya Nisaa?

Maya Karin Teka-Teki Pasal Apa Dengan Adira dan Nadiya Nisaa?


Setelah kali terakhir muncul dengan album sekitar 10 tahun dahulu iaitu pada tahun 2004, penyanyi dan pelakon jelita Maya Karin sekali lagi hadir dengan karya terbaru iaitu albumnya berjudul Teka-teki yang telah pun berada di pasaran sejak 4 Mac yang lalu.

Umum mengetahui yang Maya pernah mencipta nama dalam dunia nyanyian apabila lagunya, Erti Cinta menjadi hits dan pernah menjadi siulan ramai beberapa tahun yang lalu. Namun bagaimana pula dengan percubaan terbarunya kali ini? Adakah Maya dapat menghasilkan sebuah lagi lagu hits sepertimana Erti Cinta. Semua itu akan dijawab oleh wanita jelita ini dalam program MeleTOP malam ini.

Program MeleTOP kembali menemui penonton selepas hampir 3 minggu tidak bersiaran bagi menghormati tragedi kehilangan pesawat MH370 baru-baru ini.

Selain Maya, turut sama akan hadir sebagai tetamu jemputan ialah penyanyi popular Adira. Kehadiran Adira seperti mana Maya Karin ialah untuk mempromosikan serta berkongsi cerita tentang album terbarunya bersama para penonton.

Dalam pada yang sama Adira akan mempromosikan sebuah persembahan minggu setiausaha yang dinamakan ‘A Golden Moment With Hafiz’.

Adira dan Hafiz bakal berduet untuk persembahan tesebut dengan beberapa buah lagu popular seperti Ombak Rindu dan Salahkah pada 22 April ini.

Tidak terlepas pelakon kegemaran ramai, Nadiya Nisaa yang turut akan bersama dua jelitawan pada malam ini. Apa cerita terbaru Nadiya selepas popular dengan drama Adam & Hawa. Ada drama terbarukah lakonannya selepas ini? Nantikan jawapannya dalam MeleTOP.

Dan tidak lengkap rasanya jika program MeleTOP tanpa persembahan secara live oleh artis undangan iaitu Daiyan Trisya. Penyanyi muda kelahiran Bangi, Selangor ini akan berkongsi cerita lebih lanjut tentang karier perjalanannya dan membawakan lagu Kerana Kau khas buat para penonton.

Jangan lupa untuk menyaksikan program MeleTOP episod 76 malam ini bermula jam 10 malam di saluran Astro Ria (104) dan Maya HD (135).

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers