Ucapan Raya Selebriti Popular

Malaysia, Berita, Gossip, Gosip, Hiburan, Selebriti, Artis Malaysia, Ucapan Raya Selebriti Popular, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin, Hafiz Suip, Erra Fazira, Johan Raja Lawak, Zahid, Zizan Razak, Rozita Che Wan, Syura, Jep Sepah, Shahrol Shiro, Kumpulan SayWho dan, Kaka



Ucapan Raya Selebriti Popular


KUALA LUMPUR, 8 OGOS 2013: Saban tahun, kehadiran 1 Syawal sememangnya dinantikan setiap umat yang beragama Islam dari serata dunia. Aidilfitri membawa 1001 makna buat setiap individu, tidak kira lelaki atau perempuan, tua atau muda kerana kebahagiaan yang terdapat dalam bulan ini, tiada tandingannya.

Istimewa untuk anda, Murai telah merakamkan ucapan-ucapan raya dari selebriti ternama tanah air , yang menunjukan ucapan raya khas kepada anda melalui video di bawah.

Antara artis yang mengambil kesempatan untuk mengucapkan Hari Raya kepada pelayar murai.com.my adalah seperti Datuk Siti Nurhaliza Tarudin, Hafiz Suip, Erra Fazira, Johan Raja Lawak, Zahid, Zizan Razak, Rozita Che Wan, Syura, Jep Sepah, Shahrol Shiro, Kumpulan SayWho dan Kaka

Selamat Hari Raya kami ucapkan, maaf zahir dan batin di atas segala kesilapan dan keterlanjuran kami. Kami bukanlah insan yang sempurna, penuh dengan kejahilan dan kadangkala melebihi batasnya.

Salam Aidilfitri dan selamat jalan kepada mereka yang pulang ke kampung, berhati-hatilah di jalan raya kerana kita tidak kegembiraan yang ada bertukar kepada kesedihan yang penuh sesalan.



Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers