Penyanyi, Eydie Gorme meninggal dunia

Entertainment, News, Gossip, Celebrities, Hollywood, Penyanyi, Eydie Gorme, meninggal dunia
Eydie Gorme

Penyanyi, Eydie Gorme meninggal dunia


PENYANYI, Eydie Gorme meninggal dunia pada usia 84 tahun, semalam.

Gorme meninggal di Las Vegas dan punca kematiannya tidak didedahkan kepada umum.

Suaminya, Steve Lawrence, anak lelaki dan ahli keluarga lain turut berada disisinya ketika itu.

"Gorme telah menjadi pasangan saya di pentas dan dalam hidup lebih dari 55 tahun. Saya jatuh cinta dengannya pada saat saya melihatnya," kata Lawrence.

Tambahnya, "ketika saat kehilangannya, saya tidak dapat menggambarkan dunia saya dan dunia pula telah kehilangan seorang penyanyi pop yang terbaik."

Gorme mula menyanyi sebaik menamatkan sekolah tinggi tetapi kemunculan mula mendapat perhatian selepas menyertai uji bakat, "The Tonight Show" pada tahun 1953.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers