Aidilfitri peluang Najip jumpa teman lama

Malaysia, Berita, Gossip, Gosip, Hiburan, Selebriti, Artis Malaysia, Aidilfitri, peluang, Najip, jumpa, teman, lama
Najip Ali

Aidilfitri peluang Najip jumpa teman lama


AIDILFITRI menjadi medan pertemuan antara keluarga dan sanak saudara untuk mengeratkan tali silaturahim yang terjalin.

Berbeza dengan produser dan pengacara terkenal, Najip Ali yang mengambil peluang cuti hari raya ini untuk bertemu kawan-kawan lama yang senasib dengannya.

“Mak ayah saya dah lama tak ada. Adik-beradik pun sibuk dengan keluarga masing-masing di Singapura.

“Jadi, hari raya merupakan waktu rehat saya dan saya akan pergi berjumpa kawan-kawan lama yang senasib dengan saya... mungkin pergi Bali, Langkawi. Tahun ini, saya akan ke Bali, sekali lagi,” katanya kepada Sinar Harian Online ketika ditemui, baru-baru ini.

Menurut Najip, jika tidak bertemu kawan-kawannya pada hari raya pertama, dia akan bertemu anak-anak buahnya untuk diberikan duit raya.

“Jika tidak, saya akan beri duit raya pada anak-anak buah dan pada hari raya kedua saya akan pergi bercuti,” katanya yang menjalani ibadah puasa di Malaysia, tahun ini.

Bercakap tentang perkembangan seninya di Malaysia, anak kelahiran Singapura ini terlibat dalam penerbitan di Astro.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers