Propadi: Miss Propa Vs Mass Factorz. Siapa Lebih Hebat?

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, Propadi, Miss Propa, VS, Mass Factorz, Siapa, Lebih, Hebat


KUALA LUMPUR, 7 JUN 2013: Sejak kebelakangan ini Miss Propa tak habis-habis tampil dengan idea unik untuk melahirkan video parodi, propadi khusus buat peminatnya di luar sana.

Selepas Bobo dengan video parodinya dengan lagu Sayang, Miss Propa nampaknya tertarik untuk memparodikan pula video Mass Factorz yang mempunyai ramai pengikut.

Mulanya Miss Propa tak percaya, tapi bila dipantau dalam kebanyakan video Mass Factorz di laman You Tube, aduhai terkejut beruk Miss Propa di buatnya kerana setiap satu video Mass Factorz telah ditonton oleh puluhan ribu peminat.

Dalam banyak-banyak video yang pernah dihasilkan Mass Factorz, nampaknya Miss Propa tertarik dengan dua video menarik ini. Iaitu video ucapan Selamat Hari Ibu dan juga lakonan berkesannya bersama Teddy Bear. Memang lucu.

Jadi Miss Propa tak mahu ketinggalan menghasilkan propadi dua video unik ciptaan Mass Factorz itu khusus untuk tatapan pembaca setia portal murai.com.my. Tiada niat lain, cuma hanya sebagai unsur hiburan semata-mata. Malah Miss Propa sangat kagum dengan keberanian Mass Factorz yang berjaya menghasilkan pelbagai riak wajah serta situasi dalam setiap video ciptaannya.

Apa yang boleh Miss Propa katakan di sini, Mass Factorz sangat unik lagi tersendiri. Maka tidak hairanlah setiap video yang dihasilkannya mendapat jumlah hits yang banyak.

Tahniah dan tabik spring Miss Propa tujukan buat Mass Factorz.




Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers