KesSahNya: Yasmin Hani Hamil Tepis Isu Jimmy, Eira Syazira?

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, KesSahNya, Yasmin Hani, Hamil, Tepis, Isu, Jimmy, Eira Syazira


KUALA LUMPUR, 5 JUN 2013: Artikel mengenai pelakon dan pengacara, Yasmin Hani hamil anak pertama pada minggu lalu telah menjadi tumpuan pelayar murai.com.my sehingga ia berjaya berada di dalam senarai Top 3 Carta KesSahNya kali ini.

Namun kisah Yasmin Hani hamil anak pertama itu bersaing hebat dengan dua artikel lalin iaitu mengenai Jimmy Shanley mahu bekas isterinya dipenjarakan serta kisah ibu pelakon Eira Syaizra meninggal dunia.

Nampaknya 3 kisah ini bersaing sengit untuk menentukan artikel manakah yang paling mendapat perhatian membaca sehingga menerima jumlah pembaca tertinggi minggu lalu.

Ingin tahu siapakah berjaya menjadi juara carta KesSahNya? Saksikan KesSahNya minggu ini bersama hos Ieka pada minggu ini.

Sementara itu, bagi segmen Seleb Vs GengMurai pula, KesSahNya tampilkan cerita mengenai penyanyi,Eira Syazira yang meluahkan rasa sayu dan sedih ketika saat-saat akhir bersama ibunya yang telah pun pergi meninggalkanya untuk selamaya.

Arikel tersebut telah mendapat perhatan seorang pembaca yang telah memberikan komen dengan turut bersimpati apabila akui pernah melalui pengalaman yang sama.

Jadi, tunggu apa lagi, saksikan espisod terkin KesSahNnya ini di bawah



Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers