Festival Foodgasm terima cemuhan pengunjung

Festival Foodgasm terima cemuhan pengunjung
Mereka mendakwa festival itu berlangsung dalam keadaan padang yang berbecak, harga makanan mahal, tidak sedap, tidak berbaloi dan makanan habis lebih awal.

Penganjuran Festival Makanan `Foodgasm’ yang berlangsung di Dataran Petaling pada Ahad mendapat cemuhan dalam kalangan pengunjung yang hadir.

Rungutan mereka menjadi topik perbincangan di media sosial dengan rata-rata memberikan komen tidak berpuas hati.

Bermula dari keadaan tapak festival itu yang berbecak hingga mengotorkan tubuh dan pakaian pengunjung yang datang sehinggalah kepada penjualan makanan dengan harga yang mahal hingga mencekik darah turut hangat diperkatakan.

Beberapa blog turut berkongsi rasa duka para pengunjung berkenaan yang telah meluahkan kekesalan mereka itu di Facebook.

Seorang pengguna Facebook yang menggunakan nama jibananakstephen menulis, penganjur program itu seolah-olah tidak belajar daripada kesilapan yang pernah dilakukan sebelum ini.

Katanya, dia yang kecewa dengan keadaan itu berazam tidak akan datang lagi ke festival berkenaan pada masa akan datang.

“Buat event macam tak belajar dari kesilapan. Dari zaman rimba kiara tu people dah complain pasal makanan yg overpriced.

“Happened before. Everything is above rm10. Aiskrim malaysia tu pun 2.50. Jadahnya?

“Promotion kemain but u expect only 80 people coming is it? Makanan tak berbaloi. Happened before. Bayar mahal2 tapi rasa macam pil chikitteon,” tulisnya.

Laman Facebook rasmi festival itu turut dihujani komen-komen pengunjung yang tidak puas hati yang disertakan gambar keadaan padang yang becak.

Pengunjung mendakwa pihak penganjur tersilap memilih tempat dan kehabisan makanan seolah-olah penganjur tidak membuat persediaan rapi.

“Event was horrible. A complete failure. Bad choice of venue and super bad management by you and the vendors. We queued for hours and then you all say habis this habis that. Everything habis! Why can’t y’all tell us earlier?? Need to wait till it was our turn then only you tell people one by one food dah habis. Super expensive and super tak Sedap as well! Waste of time and money! TOO teruk!! Fail!”,” luah Amyra Shaha.

“Foodgasm which was not orgasm at all!!!!….unusual traffic jam, muddy field, 100 years of long que, food sold out at 5pm!! went there with empty stomach & return with gastritis!!! Horrible Nightmare!!!,” tulis Leen Hassan.

“The field was so horrible.. the food was sooooo expensive n the taste are not suits the price!,” tulis Erny Hazni.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers