Liong Sik tak sabar jumpa Najib di mahkamah

Liong Sik tak sabar jumpa Najib di mahkamah
Ling Liong Sik bertegas tidak akan membuat sebarang permohonan maaf terhadap Najib Tun Razak dan sanggup disaman.

Bekas Presiden MCA, Tun Dr. Ling Liong Sik bertegas tidak akan memohon maaf kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berhubung kenyataannya yang didakwa berbaur fitnah.

Sebaliknya, bekas Menteri Pengangkutan itu menyatakan beliau tidak sabar untuk berjumpa dengan Najib di mahkamah.

“Saya ingin memberitahu kepada Perdana Menteri, jika anda (Najib) memilih untuk menyaman saya, saya akan mempertahankan diri saya.

“Saya menerima cabaran anda (Najib). Saya tidak sabar untuk berjumpa Perdana Menteri di mahkamah.

“Saya ingin tegaskan saya teguh dengan pendirian saya untuk tidak membuat permohonan maaf,” katanya dalam kenyataan media.

Sebelum ini, Najib menerusi firma Hafarizam Wan & Aisha Mubarak menghantr notis tuntutan kepada Liong Sik dan memberi tempoh tujuh hari untuk memintaa maaf dan menarik balik kenyataan itu.

Najib menghantar notis itu susulan kenyataan Liong Sik yang mendakwa Najib tidak layak menjadi Perdana Menteri kerana mengambil duit rakyat untuk diri sendiri yang disiarkan portal Malaymail Online pada 3 Oktober lalu.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers