Fattah Amin Cuba Nasib Jadi Penyanyi

Fattah Amin Cuba Nasib Jadi Penyanyi


KUALA LUMPUR 10 APRIL 2015: Pelakon dan model Fattah Amin, 25,  akui ramai yang tidak mengetahui hal yang sebenar bahawa dia meminati bidang nyanyian dan keinginan itu hanya dipendamkan sahaja.

Dek kerana minatnya yang terlalu mendalam akhirnya, Fattah diberi peluang untuk menyanyi sebuah single baru yang bertajuk ‘Hero Untukmu’ oleh syarikat pengurusan barunya.

Fattah Amin Cuba Nasib Jadi Penyanyi


“Ia adalah peluang yang baik dan amat tidak wajar untuk saya lepaskan, bidang nyanyian ini umpama batu loncatan untuk karier saya dalam industri hiburan tempatan.

“Sebagai anak seni, rasanya tidak salah untuk mencuba sesuatu yang baru, untuk itu saya tidak menghadkan kemampuan saya serta bakat yang ada untuk terus dikenali dan diminati ramai,” katanya kepada portal Murai.com.my

Dalam pada itu, menyentuh mengenai single terbarunya Fattah berkolobrasi bersama  Sherry Ibrahim dan RJ yang bakal di keudarakan di corong-corong radio tidak lama lagi.

“Saya harap single ini diterima oleh para pendengar dan lagu ini juga adalah hadiah untuk peminat saya yang tidak henti-henti memberi sokongan.

“Dengan kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan terima kasih kepada syarikat pengurusan baru saya kerana mempercayai dengan kemampuan saya yang boleh ditonjolkan kepada semua,” ujarnya mengakhiri bicara.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers