Hati Shah Iskandar Kini Sudah Dimiliki

Hati Shah Iskandar Kini Sudah Dimiliki


KUALA LUMPUR, 8 APRIL 2015: Sudah lama kita tidak mendengar perkhabaran aktor yang berasal dari Singapura, Shah Iskandar Mahfuz. Bertemu dengan Shah, 32, pelakon drama bersiri Nasuha ini mendedahkan yang dia kini sedang mengenali seorang gadis tempatan.

“Kini saya sedang mengenali seseorang. Dia bukan berasal dari industri yang sama. Sudah beberapa bulan saya berkawan dengan dia. Dia berasal dari Malaysia,” ujar Shah memulakan perbualan.

Menyenangi sikap gadis itu yang memahami dirinya dan kerjayanya sebagai seorang pelakon, Shah mensasarkan untuk menamatkan zaman bujang sebelum usianya mencecah 35 tahun.

Hati Shah Iskandar Kini Sudah Dimiliki


“Saya senang dengan gadis itu kerana sikapnya yang sangat memahami dan tahu membawa diri. Bercakap perihal kahwin pula, saya sendiri sedang dalam proses untuk mengenali hati budinya. Kalau boleh saya mahu sasarkan yang saya akan berkahwin sebelum umur 35 tahun,” katanya lagi yang ditemui usai Anugerah Bintang Popular BH 2014 di Arena of Stars, Genting Highland baru-baru ini.

Menerima anugerah Pelakon TV Lelaki Popular untuk tahun kedua, Shah masih merasakan yang dia sedang bermimpi atas pencapaian yang diterima olehnya itu.

“Saya masih lagi rasa yang saya sedang bermimpi. Sekali lagi tuah menyebelahi saya. Walaupun saya kurang keluar dengan produk pada tahun lalu, saya rasakan anugerah ini bergantung kepada ketetapan rezeki dan ini semua adalah hasil undian peminat yang menyokong kerjaya seni saya,” katanya mengakhiri perbualan.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers